לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול באקנה לבני נוער

עור הפנים שלנו איננו תמיד חלק. כאשר אנחנו חווים שינויים הורמונליים בגוף יכולים להופיע בפנים שלנו פצעי אקנה. תופעה זו נפוצה במיוחד בקרב בני ובנות נוער. בגיל הנעורים הגוף עובר הרבה מאוד שינויים ואחת מתופעות הלוואי של שינויים אלו היא פצעי אקנה שנמצאים בעיקר באזור הפנים. הטיפול בפצעים אלו הוא לא מאוד מורכב ברוב המקרים והוא דורש בעיקר תשומת לב של הנער או הנערה וסיוע של קוסמטיקאית פרא רפואית מומחית. טיפול באקנה לבני נוער על ידי קוסמטיקאית מקצועית ואמינה שיש לה ניסיון רב יכול לסייע לרבים להיפרד לשלום מהפצעים שלהם.

טיפול באקנה לבני נוער

טיפול באקנה לנשים בהיריון

טיפול באקנה יכול להיות נחוץ מאוד גם לנשים בהיריון. בזמן ההיריון גוף האישה חווה שינויים רבים. השינויים יכולים להביא למצב של הופעת פצעי אקנה בפנים של האישה. פצעים אלו לא מסוכנים אבל הם יכולים לשרוף או לגרד ולגרום לאישה חוסר נוחות וחוסר נעימות וגם מבוכה בנוגע למראה האישי שלה. ניתן לטפל בפצעים אלו באמצעות חומרים טבעיים שהם לא כימיקליים והשימוש בהם בטוח גם בזמן ההיריון ולא גורם לשום נזק לעובר. הטיפול באקנה יכול להקל על נשים רבות את תקופת ההיריון שלהן ולאפשר להן להרגיש נינוחות ובטוחות יותר במראה האישי שלהן באחת התקופות המרגשות והיפות ביותר בחיים שלהן.

טיפול באקנה – טיפול טבעי

יש הרבה מאוד דרכים לטפל בפצעי אקנה. טיפול טבעי בפצעים אלו הוא סוג טיפול שמועדף על פני אנשים רבים שסובלים מפצעים אלו. טיפול באקנה שאיננו טבעי או איננו מבוסס על חומרים טבעיים דורש בדרך כלל כדורים או אנטיביוטיקה שניתנים על ידי רופא המשפחה או רופא עור. החסרונות של הטיפול הרפואי בבעיה הם רבים וטיפול זה יכול להגדיל את הסכנה שבחשיפה לשמש או בהתייבשות. הבחירה לטפל בפצעי האקנה שלנו בדרך טבעית יכולה לאפשר לנו להרגיש בטוחים יותר והיא תשיג תוצאה חיובית מאוד אם נתמיד בטיפול. ככל שנתמיד יותר בטיפול ונקפיד עליו יותר כך הפצעים שלנו ייעלמו מהר יותר ולא יחזרו במשך זמן רב.

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז