לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים – מה זה?

 

טיפולי הצרת היקפים

כולנו נעשה הכול בשביל לאהוב את עצמנו. פעמים הדרך לאהבה וקבלה עצמית מתחילה בקבלה של המראה האישי שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהמראה האישי שלנו אנחנו לא חייבים להסכין את רוע הגזרה – אנחנו יכולים בהחלט לעבור טיפולים קוסמטיים שונים שיסייעו לנו להיראות יפים יותר. עבור אנשים רבים הבעיה הכי גדולה שיש להם עם המראה האישי שלהם היא שהם בעלי משקל עודף. הקטנת היקף הגוף שלנו והרזייה יכולים לסייע לאנשים רבים להיות מרוצים יותר מהמראה שלהם. טיפולי הצרת היקפים הם טיפולים בהם באמצעות שאיבת שומן, שריפת שומן, חיטוב ועיצוב ועוד שלל טיפולים נוספים ניתן להקטין את ההיקף של הגוף שלנו.

הצרת היקפים – למי זה מתאים?

טיפולי הצרת היקפים יכולים להתאים מאוד לגברים ולנשים שרוצים לשפר את המראה האישי שלהם מסיבות שונות. הטיפולים יכולים להתאים למעשה לכל מי שיש לו אישור רפואי ורצון לעבור אותם. הטיפולים לא מתאימים לילדים או לבני נוער שעדיין הגוף שלהם משתנה והוא לא בצורה הסופית שלו – כמו גוף של אדם מבוגר. ככל שנקדים להבין שאנחנו לא מרוצים מהמראה שלנו וניקח אחריות עליו כך נוכל לשפר באופן משמעותי את המראה ואת ההרגשה האישית שלנו מול הראי או בחברת אנשים אחרים.

יתרונות של טיפולי הצרת היקפים

לטיפולי הצרת היקפים יש יתרונות רבים. טיפולים אלו יכולים לזרז את תהליך הירידה במשקל והחיטוב של הגוף שלנו כך שהם יהיו מהירים יותר ויעילים יותר לאורך זמן. ככל שנבחר לעבור את הטיפולים במקום מקצועי והיגייני כך נוכל להפיק מהם רווח רב יותר. מומלץ מאוד לקבל הסבר על הטיפולים ורק אז לבחור לעבור אותם לאחר שאנחנו מבינים את התהליכים השונים שהם כוללים. הטיפול עצמו בנוי מסדרה של מספר טיפולים עוקבים ולעיתים לאחר רק טיפול בודד אחד לא נוכל לראות שיפור בגזרה האישית שלנו. כאשר נבחר להשקיע בסדרה של טיפולים בסופם נוכל לשפר מאוד את המראה האישי שלנו ונוכל להרגיש הרבה יותר בטוחים כאשר נהיה במקום העבודה שלנו או במפגשים חברתיים עם חברים ובני משפחה.

אורכידאה היא קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר מעניקה לקהל לקוחותיה מעטפת שלמה של פתרונות קוסמטיים ואסתטיקה רפואית. הגישה המקצועית שלנו מבטיחה תוצאות נהדרות המבוססות על אבחון קפדני ואישי שבעקבותיו מתאימים טיפול מדויק. הנורמות המקצועיות הגבוהות, הטכנולוגיה המתקדמת, הרופאים המומחים וחווית השירות האישית מבטיחים לקוחות מרוצים. אם ברצונך לשמוע עוד על טיפול הקפאת שומן, את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-9973324

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז