לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

ניקוז לימפטי ע"י עיסוי

ניקוז לימפטי

בתוך כולנו ישנה מערכת שקטה ועובדת, אשר שומרת עלינו בריאים והיא מערכת הלימפה. בלי זה הגוף שלנו היה מתנפח כמו בלון וכל תא בגוף שלנו היה מתמלא בנוזלים. ההשפעה של מערכת הלימפה היא כל כך מרחיקה לכת זה רבים אפילו לא מבינים שכאבים קטנים , חוסר אנרגיה או רגישות גבוהה והצטננויות רבות ושפעת היא כתוצאה ממערכת לימפה איטית ומערכת חיסונית שלא מתפקדת כראוי בשל כך.

עיסוי בשיטת ניקוז לימפתי אינו דומה לשום שיטת עיסוי אחרת. עיסוי זה הינו מתון וטיפול עשוי להימשך 60 עד 90 דקות. עיסוי  יוצר המרצה והגברת זרימת הלימפה הזורמת בתוככי הרקמות ואברי הגוף, והוא גם משחרר חסימות בתוך צמתי הלימפות ולאורך תעלות הלימפות.
עיסוי לימפטי מתבטא בעיסוי על פני שטח העור. עיסוי מעמיק יותר של הרקמות הפנימיות אינו יעיל ויכול לגרום לנזק ברקמות העדינות. העיסוי השטחי על-פני העור מעורר את צמתי הלימפות המצויות בדיוק מתחת לשטחי העור.

עיסוי ניקוז לימפטי הוא טכניקה עמוקה כדי לעזור להגביר את זרימת הלימפה. עם גידולה של התפקוד של המערכת חיסון תפקיד זרימת הלימפה הוא גדל. חומרים מזיקים יוסרו מן הרקמות וינוטרלו בבלוטות. כמו כן, הוכח שעלייה בזרימת הלימפה מגרה ייצור מוגבר של בלוטות, כלומר שיפור תפקוד מערכת חיסון . שילוב של עיסוי ניקוז לימפטי עם חיטוב הגוף ייתן לך בדיוק את התוצאות שאת רוצה ויותר מכך את התוצאות המגיעות לך.

אצלנו באורכידאה, מכון יופי המציע טיפולי פנים וגוף ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים שיתנו לך את המענה המושלם ביותר לפי בקשתך, בין אם זה חיטוב הגוף, טיפולי צלוליט, מיצוק עור הפנים, איפור קבוע, הסרת שיער, המסת שומן ועוד טיפולים נוספים – לכל בעיה יש פיתרון, ואצלנו באורכידאה אנחנו מאמינים שאת הכי מאושרת שטוב לך, בדיוק כפי שמגיע ל.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז