לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי פנים בשיטת מזוטרפיה

טיפולי פנים בשיטת מזוטרפיה

טיפולי פנים בשיטת מזוטרפיה באמצעות מחטים, במכשירים "דרמה פן" (מכשיר חשמלי) מאפשרים השגת מגוון תוצאות טיפוליות יפות ונראות לעין. הטיפולים מבוססים על פציעה מבוקרת של העור. 

המטרה אותה נרצה להשיג במהלך טיפול מזוטרפיה ע"י דרמה פן תכתיב את אורך המחט בו נשתמש. להשגת ריענון, ברק וחיוניות נוכל להסתפק באורך של 0.3-0.5 מ"מ. החידוש יהיה ברמת האפידרמיס ומעט בדרמיס הפפילרי. כדי להשיג מיצוק נצטרך מחט באורך 1 מ"מ ומעלה. הטיפול בצלקות מכתיב גם הוא מחט באורך 1 מ"מ לפחות לצלקות קלות, ו-1.5 ומעלה לצלקות בינוניות וקשות. כדי להשיג תוצאה משביעת רצון יש לבצע סדרת טיפולים.

איך מתבצעים טיפולים בשיטת מזוטרפיה?

הטיפול ניתן לביצוע בכל אזורי הגוף, ומבוצע בפועל בעיקר באזורי הפנים, הצוואר והמחשוף ובגב כף היד. דרמה פן הוא מכשיר מהפכני, המבוסס על טכנולוגיה פרא רפואית ייחודית, יעילה ומתקדמת להחדרת מחטים זעירות לתוך שכבת האפידרמיס. הנקבים הזעירים והצפופים הנוצרים בעור בזמן הטיפול, מאיצים את התחדשות הקולגן והאלסטין וממריצים את התחדשות העור.

מזוטרפיה על ידי דרמה פן מציע לראשונה, תהליך טיפולי חוויתי, מדויק ואפקטיבי ללא הרדמה וסיבוכים המפחית משמעותית את הסיכון לפציעות ודימומים – בהשוואה לטיפולים הנערכים במכשירים ידניים. טיפולי פנים בשיטת מזוטרפיה – טיפולי פנים בשבילך.

מכון יופי לאסתטיקה רפואית – אורכידאה מתמחה במגוון רחב של טיפולי פנים וגוף בהתאמה אישית לכל אחת, בין אם זה טיפולי צלוליט, חיטוב הגוף, איפור קבוע, פילינג, המסת שומן ועוד – אצלנו באורכידאה קליניקה לאסתטיקה רפואית, תקבלי את הטוב ביותר.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז