לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי פנים באמצעות פילינג לחידוש עור הפנים

טיפולי פנים

טיפולי פנים באמצעות פילינג

פילינג הוא קילוף שכבות העור העליונות בעור הפנים כדי להאיץ את התחדשותו. בגלל אופיו המחדש, טיפולי פנים בשימוש פילינג הוא חלק בלתי נפרד מכל הטיפולים המתקנים, כולל אקנה, פיגמנטציה וסימני גיל שונים כמו קרטוסיס ורפיון העור.

תהליך הזדקנות העור מתחיל כבר בשנות העשרים לחיינו ובכן כדאי להתחיל סדרת טיפולי פנים כבר שמרגישים צורך בזה. חשיפה לשמש, עישון, תזונה לקויה, שינויים הורמונאליים וטיפול תרופתי הם רק חלק מהגורמים המזיקים לעור הפנים שלנו ופוגעים בחיות ובגמישות שלו. תמיד רצוי לטפח את עור הפנים ואף פעם לא מוקדם או מאוחר מידי להתחיל, אף כי כדאי להתחיל לשמור על העור ולטפח אותו בגיל צעיר ככל שניתן, תוך התאמה אישית של תדירות הטיפולים ועוצמתם.

שכבת העור העליונה (האפידרמיס) מורכבת מסוגים שונים של תאים שרוב הזמן מתחדשים ונושרים. עם השנים מואט קצב התחלפות התאים, העור מאבד מגמישות ועלולים להיווצר קמטים וכתמי פיגמנטציה וזהו הזמן הנכון ביותר להתחיל בסדרת טיפולי פנים המותאמת אישית לעור הפנים. בנוסף, העור שלנו פועל כמעין מחיצת הגנה השומרת על האיברים הפנימיים הרגישים והעדינים מפני תנאי הסביבה הקשים – על כן הוא נוטה להתחדש במהירות כתגובה על כל פגיעה ולו הקטנה ביותר. טיפולי פנים בפילינג מנצל את מנגנון ההגנה הטבעי של העור.  בעזרת פגיעה מבוקרת בשכבה העליונה אנו יוצרים תגובה מהירה של התחדשות. הפילינג הוא אחת השיטות הנוחות והטובות להאצת התחדשות העור.  התוצאה – הגמישות חוזרת, והעור נראה צעיר ובריא.

משך טיפולי פנים בפילינג

את טיפול הפילינג יש לפרוס על פני מספר שבועות ומתבצע בשלבים, וזאת כדי לתת לעור זמן הסתגלות, שיקום והתחדשות. עם זאת, גם לאחר סדרת הטיפולים המתקנת מומלץ להמשיך בטיפולים בתדירות נמוכה יותר ובכך לשמור על המראה ועל חיות העור.

למה אורכידאה

מכון יופי אורכידאה מציע לכל מטופלת טיפולי פנים וגוף מותאמים אישית, אצלנו ניתן לקבל מבחר רחב של טיפולים בשיטות שונות לפי רצון המטופלת. בין אם זה המסת שומן, חיטוב הגוף, הסרת שיער, איפור קבוע, טיפולי ניקוז לימפטי, פדיקור או טיפולי צלוליט אצלנו ניתן למצוא הכל ויותר! אורכידאה – כי מגיע לך להיות מאושרת!

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז