לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים ודרכי טיפול בשומן עודף

הצרת היקפיםהמושג "הצרת היקפים" כולל מספר שיטות טכנולוגיות המאפשרות טיפולים הגורמים להצרת ההיקפים של המטופלים ואף מחטבים ומעצבים את האזור המטופל, מטשטשים סימני מתיחה לעור מבוגר יותר, ובשיטות מסוימות ניתן גם לבצע הסרה של צלוליטיס.

נשים רבות סובלות מעודף רקמות שומן בגוף.

הפתרונות המיידים לצורך הצרת ועיצוב ההיקפים הם דיאטה ופעילות אירובית, אך שני הפתרונות הללו דורשים זמן ומוטיבציה שקשה לשמר בעיקר במירוץ החיים המטורף שכולנו נמצאים בו. לנוכח צורך זה, פותחו בשנים האחרונות טכנולוגיות להצרת היקפים אשר התעלו בעשרות מונים על אילו הזמינים לנו (אירובי ודיאטה) וכיום ניתן להצר את היקפנו בעזרת שיטות שונות כגון לייזר, אולטראסאונד, מכשירי רטט ושאיבה, מכשירי עיסוי בעזרת חום ועוד.

חשוב לציין שכל הטיפולים שהוזכרו אינם כרוכים בפעולות פולשניות וכולם אינם גורמים לכאב או לתחושה לא נעימה. הטיפולים נעשים ללא כל הרדמה או הכנה מראש, ורוב הטיפולים אפילו גורמים לעונג למטופלים.

הצרת היקפים – מהן השיטות הקיימות?

הרעיון המרכזי עליו מתבססות השיטות השונות להצרת היקפים הינו גירוי השרירים באמצעות תדר אלקטרוני, גירוי הגורם לחיזוק השרירים מצד אחד ולשריפת קלוריות מהצד השני.

פעולה זו שקולה לגמרי לאימון גופני הנחשב לאימון טוב. התדרים האלקטרוניים שנשלחים לאזור המטופל הם סדרת פולסים חשמליים הנשלחים את השרירים וגורמים לכיווצם וליצירת תנועה סיבובית, כתוצאה מכך נצרכת אנרגיה על ידי השרירים, המביאה לשריפת הקלוריות.

יתרון השיטה הוא התוצאות המהירה, והעובדה שאין תחושת כאב והעייפות הנלוות לפעילות גופנית, כמו גם מוטיבציה שהעניין מצריך.

בשיטת המסת שומן באמצעות אולטראסאונד מתבצעת הקרנה של קרני אולטראסאונד על המטופל, אשר פוגעים בתאי השומן, מזעזעות אותם וגורמות לשומן להתפזר בפלזמת הדם, משם הן מועברות לכבד, ומסולקות מהגוף בהליך טבעי.

הקרניים אינן חמות, ואינן גורמות לצלקות או לכוויות. הטיפול עצמו לוקח בין שעה לשעה וחצי ומתבצע על ידי רופא אשר יודע לאבחן את סוג תאי השומן.

יש לציין כי המכשור בתחום זה נחשב לבטוח ואינו מצריך טיפולים פולשניים. המכשור מתחלק למספר קבוצות ובניהם, שליחת תדרים (אולטראסאונד) לכיווץ השרירים, טיפול באור אינפרא אדום או בעזרת יצירת חום, שאיבה ועיסוי.

פעולות אילו מעלות את המטבוליזם (קצב חילוף החומרים) בתאי השומן, גורמות לעלייה בקצב זרימת הדם לתאי השומן מצמצמות את קבוצות השומן ומעניקות לעור מראה חלק ורענן יותר.

טיפול הצרת היקפים

בראשית התהליך נעשה אבחון ע"י המטפל והמכשור שברשותו לגבי השכבות הקיימות בעור ומתחתיו (אפידרמיס, דרמיס, היפודרמיס, מסת השריר, מסת העצם ורקמת השומן).

לאחר מכן המכשיר מתמקד במרכיבי רקמת השומן ומבצע אנליזה של עובי הרקמה, עומקה וצפיפותה, כמובן שלכל אזור בגוף נעשית האבחנה מחדש.

לאחר האנליזה מותאמת עוצמת המכשיר והטיפול מתחיל. הטיפולים השונים אשר הוזכרו כאן אינם כרוכים בכאב, אך לאחר הטיפול תתכן אדמומיות קלה על העור.

בסיום סדרת הטיפולים, על המטופל לשמור על משקל קבוע שיתרום לשימור אותה הצרת היקפים שהושגה.

למי מיועד הטיפול הצרת היקפים?

באופן עקרוני, כל אדם אשר מרגיש צורך לבצע טיפול, רשאי לעבור טיפול של הצרת היקפים בשביל חיטוב הגוף. הטיפול יעיל יותר עבור אנשים שבגופם פיזור השומן אינו פרופורציונאלי.

אנשים עם צלוליט, ואנשים אשר מתקשים לרדת במשקל. הטיפול אינו מומלץ לאנשים הסובלים מלחץ דם גבוה, מבעיות בבלוטת התריס, ממחלות זיהומיות ומבעיות בניקוז לימפתי או בעלי קוצב לב. על פי הידוע, השפעת הטיפול על גברים נשים זהה לחלוטין

כל מה שחשוב לדעת על הצרת היקפים

תוצאות משביעות רצון יושגו אך ורק ע"י שימוש במכשיר מתאים ובאבחון מדויק. בדיוק כפי שרואים תוצאות של תהליך מיתוג שעובד ומצליח בצורה יעילה.

תזונה נכונה ואורח חיים בריא חשובים מאד לאחר הטיפול על מנת לשמר את התוצאות של סדרת הטיפולים שעבר המטופל לצורך הצרת היקפים.

חשוב לזכור שמכון רציני לא יבטיח לכם תוצאות מיידיות ומהירות ויסביר כי מדובר בתהליך שבסיומו תיראנה התוצאות, בדיוק כמו שתהליך של דיאטה או אירובי.

חשוב לציין כי המכשיר בו משתמשים בקליניקה מאושר על ידי משרד הבריאות וע"י על ידי ה FDA. אישורים אלה מעידים כי המכשיר הינו בטוח לשימוש ועומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

אורכידאה היא קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר מעניקה לקהל לקוחותיה מעטפת שלמה של פתרונות קוסמטיים ואסתטיקה רפואית.

הגישה המקצועית שלנו מבטיחה תוצאות נהדרות המבוססות על אבחון קפדני ואישי שבעקבותיו מתאימים טיפול מדויק. הנורמות המקצועיות הגבוהות, הטכנולוגיה המתקדמת, הרופאים המומחים וחווית השירות האישית מבטיחים לקוחות מרוצים.

אם ברצונך לשמוע עוד על טיפול הקפאת שומן, את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-9973324

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז