לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

חיטוב הגוף באמצעות אימון ברטט

חיטוב הגוף

 

חיטוב הגוף באמצעות אימון ברטט

אימון ברטט על הגוף יכול להציע מספר יתרונות של כושר ובריאות ובכך לעזור לחיטוב הגוף, אבל זה עדיין לא ברור אם זה טוב בשבילך כמו פעילות גופנית סדירה. כאשר אדם עובר אימון עם מכונת רטט הוא מאיץ באנרגיה את גופו. הוא מאלץ את השרירים להתכווץ ולהירגע עשרות פעמים בכל שנייה. הפעילות הזאת גורמת לך להרגשת פעילות גופנית בזמן מואט בקצב מוגבר.

את מכשירי האימון ברטט ניתן למצוא אצליינו בקליניקה אורכידאה בכפר סבא  . מחקרים מראים כי עבודה עם מכשיר רטט כ-15 דקות ביום 2-3 פעמים בשבוע יכולה לסייע לחיטוב הגוף, לירידה במשקל, לשריפת שומן, שיפור הגמישות, הפחתת כאבי שרירים, שיפור זרימת הדם בנוסף לבניית מסת שריר והפחתת הקורטיזול.

מעבר התפקיד של חיטוב הגוף באמצעות מכשירי הרטט ישנם מחקרים המראים כי עבודה על הגוף באמצעות מכשיר הרטט כאשר מבוצע כהלכה ותחת השגחה של איש צוות מקצועי בעת הצורך יכול להפחית כאבי גב, לשפר את שיווי המשקל אצל אנשים מבוגרים ולהפחית את אובדן העצם.

על הטכנולוגיה החדשה

הטכנולוגיה החדשה שורפת שומנים ומחזקת בבת אחת כ-80% משרירי הגוף! לא בכדי תוכנית אימונים זו נחשבת כפורצת דרך ונחשבת כמהפכנית בעולם הרפואה ותחום הספורט. אימון גופני מלא במכשיר אחר. אימון ברטט מכווץ את השריר ובכך מחזק אותו. הדם זורם באופן מוגבר גמישות הגידים גדלה וכך גם טווח התנועה. טכנולוגיית אימון ברטט נותנת תוצאות לכל גוף המקפיד על שיטת עבודה נכונה. השיטה מתאימה לכולם. אך יש להתייעץ עם מומחה לפני שמתחילים לעבוד עם המכשיר כדי גם לעבוד בצורה נכונה יותר וגם לקבל תוצאות אפקטיביות יותר.

חשוב להזכיר שאם אתם רוצים לרדת במשקל ולשפר את כושר גופכם, ליהנות מתזונה בריאה הכוללת גם פעילות גופנית בשגרת היומיום שלך שלבו את מכשירי האימון ברטט עם פעילות אירובית ואימוני כוח לגוף מחוטב ובריא.

חיטוב הגוף באמצעות מכשיר אימון ברטט הוא אימון שעוזר ומשפר את מצב גופכם. שילוב מתאים עם מסגרת אימונים ותזונה נכונה. תחטב את גופכם עוד יותר.

אימון ברטט. האימון הממוקד ביותר לחיטוב הגוף לאותם איזורים בעייתים כגון ישבן, ירכיים, מותניים ושומן בטני, אימון מושלם המתאים לכולם. בין אם זה חזרה מפציעה, אימון לשיפור מוגבלות, אימון למתאמנים מתחילים או אימון משלים. כל אחד יכול למצוא את הפיתרון הטוב בשבילו. גם לחיטוב הגוף וגם לשיפור יכולת התנועה היום – יומית. מכשיר אימון ברטט. פיתרון מושלם לתוצאות מושלמות.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז