לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן בטני

המסת שומן בטני
הורדת שומן בטני

המסת שומן בבטן – יש דבר כזה? שיטות שונות של הורדת שומן בטני התגלו כ"זמניות", יקרות ולא מקיימות הבטחות. אפילו תהליך פולשני ויקר כמו שאיבת שומן התגלה כמיותר וממחקרים עלה כי השומן חוזר אחרי שנה מהניתוח והוא שומני ומסוכן יותר.

במקור שאיבת שומן הגיעה בשנות ה-70 מצרפת והמטרה שלה הייתה לפזר את השומן באופן פרופורציונאלי בגוף. הניתוח התגלה כמתאים בעיקר לאנשים צעירים אבל ממש לא מתאים לאנשים שהמשקל שלהם לא יציב ולאנשים שמנים, כי השומן מתחיל מהראש…

משני מחקרים שנעשו על אפקטיביות של הורדת שומן בטני באמצעות ניתוחי שאיבת שומן עלה שבתוך שנה אדם שעבר ניתוח שאיבת שומן, מעלה במשקל את כל מה שנשאב ממנו והכי גרוע – הוא עולה במשקל באזורים אחרים מהם הוא נשאב ובעיקר באזור הבטן.

עוד עלה כי בעוד השומן שנשאב הוא תת עורי, השומן אחרי הניתוח הוא שומן ויסצרלי (שומן תוך בטני) הידוע כמגביר את הסיכון למחלות לב וכלי דם וכן לסוכרת.

רק המסת שומן בטני בטכנולוגיה CRYOLIPOLYSUS – באמצעות קור היא השיטה שהתגלתה כיעילה ביותר להמסת שומנים.

מהי שיטת המסת שומן בטני?

הנחת היסוד של טיפולי המסת שומן בטני (ובכלל) באמצעות חשיפה לקור היא ששומן אוהב חום ושונא קור. הקור בטמפרטורה של מינוס 9 מעלות מצליח לפרק שומן.

לשיטה קוראים קריוליפוליזיס והיא מתבססת על ידע כי רקמת שומן רגישה יותר לקור מאשר כל רקמה אחרת בגוף.

על בסיס של ידע זה פותחה השיטה בה רקמות שומן חשופות לקור של מינוס תשע מעלות, והתהליך שהן עוברות זה פירוק של שומן באמצעות קור.

את התוצאות ניתן לראות כבר אחרי 4-6 שבועות של טיפול שעתי כל פעם על רקמות שומן אחרות.

ניתן יהיה לראות אדמומיות וכן נפיחות קלה באזור ההתקררות, אך זוהי תגובה טבעית ובלתי מזיקה לסוג זה של המסת שומן בטני.

CLATUU – המכשיר שמחבר בין שומן לקור!

למכשיר שסופח אליו את רקמות השומן ומבצע עליהן פעולת קור קוראים – CLATUU והוא פועל על גבי בגד מיוחד אותו צריכים ללבוש המטופלים.

המכשיר עושה פעולת יניקה ובהדרגה מתחיל תהליך מבוקר של קירור.

המסת שומן בטני בשיטת הקריוליפוליזיס מפרקת את השומן באופן טבעי והיא בטוחה ולא גורמת כל נזק. היא לא פוגעת ברקמות או בעצבים או בכלי הדם, והיא נעשית תחת פיקוח ובקרה של מומחים לשיטה.

בין אם הבחירה היא המסת שומן בבטן או טיפול בצלוליט – אצלנו במכון יופי אורכידאה, כל אחת תרגיש נהדר אחרי כל טיפול.

קראו עוד על איך להיפטר משומן בטני?

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז