לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים בבטן

הצרת היקפים בבטן

צלוליט ידוע גם בכינוי "תסמונת קליפת תפוז" משום שכך בדיוק נראה צלוליט על גוף ולרוב של אישה, כי משום מה מעטים הם הגברים הסובלים מהתופעה המכוערת הזו, ליתר דיוק כ-10% מהם.

הצלוליט אוהב להתמקם באזורים מסוימים בגוף והוא מופיע לרוב בבטן, ירכיים, סנטר, זרועות ומותניים ולכן רק הצרת היקפים בבטן בצורה ממוקדת ממוקדת יכולה להעלים אותו.

על הגוף נראה האזור כמו גבשושיות של שומן, עם כל תזוזה הן נעות. הן מכוערות, הן מיותרות ואישה שיש לה צלוליט תסבול מחוסר ביטחון עצמי עם הגוף שלה לעיתים עד כדי מניעת אינטימיות עם בני המין השני ולכן טיפול של הצרת היקפים נחוץ ואף רצוי.

מהם הגורמים להיווצרות הצלוליט?

הצטברות של צלוליט נובעת מסיבות רבות. ראשית יסבלו מזה אנשים בעלי גנטיקה של גוף עם צלוליט. כלומר אם לאימא שלך יש צלוליט, סיכוי רב שגם לך יהיה וסיכוי רב שתעשי הצרת היקפים.

בנוסף יש להימצאות הצלוליט סיבות נוספות כמו: חוסר שינה, זלילה ותזונה לא נכונה ויש הטוענים שגם עישון גורם לתופעה.

הוא מופיע בעיקר אחרי שינויים הורמונליים ונוכח בעיקר אצל נשים מבוגרות, אשר עורן הזדקן ואיבד מהגמישות שלו.

במשך הזמן הרקמות המחזיקות את העור מתדלדלות והופכות רכות וחלשות ולכן אנו רואים את הצלוליט. הוא פשוט "נדחף" בין הרקמות הללו, מנצל את חולשתם ונראה ממש קרוב לעור.

קרבתו לעור מצד אחד היא גורם הכיעור והנראות שלו ומצד שני היא זו שמאפשרת בפעולה חיצונית (אך לא פולשנית) להגיע אליו ולטפל בו ולעשות הצרת היקפים.

לא כל שומן הוא צלוליט!

הצלוליט הוא סוג של "שומן נודניק". ניתן לזהות אותו משום שהוא מתמקם באזורים מסוימים ולרוב כאלה שקשה מאוד להתמקד בהורדת השומן שלהם. אגב, צלוליט יש גם לאנשים רזים באזורים בהם רקמות החיבור שלהם חלשות.

כאשר יש צלוליט, לעיתים רבות גם דיאטה לא תוכל למנוע אותו, רק שיטה להצרת היקפים.

יש נשים אחרי לידה שסובלות מכך, נשים לא מאוד שמנות אבל עם תופעה של צלוליט. המראה הוא פשוט מכוער ולא אסתטי ולכן צריך לבצע הצרת היקפים בשיטת מומלצת בשם STARVAC.

מהי שיטת הצרת היקפים בבטן?

השיטה היא פשוטה ומאוד הגיונית אבל אנו ממליצים לבצע אותה רק במכון המתמחה בה.

בשיטת ה-STARVAC נשאבים ע"י מכשיר מיוחד נוזלי הלימפה שהיו כלואים בין תאי השומן.

כאשר יש צלוליט הוא כמו "חומה" בין הרקמות. כאשר מבצעים פעולה של שאיבת הנוזלים, מתפרק הצלוליט ומתפזר בגוף ואינו נראה יותר כמו גבעות וגבשושיות מעל העור.

המסת שומן והצרת ההיקפים מתבצעת ע"י תהליכים טבעיים של הגוף.

קראו גם: המסת צלוליט

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז