לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת צלוליט – להיפטר מצלוליט בקלות וביעילות

טיפולי המסת צלוליט

הרבה מאוד נשים (משום מה זה קורה פחות לגברים) סובלות מהצטברות של צלוליט (ולא צלוליטיס, שזה משהו אחר בכלל). הצלוליט הוא השומן שמתחבר מתחת לשכבת האפידרמיס העליונה ממש מתחת לדרמיס והשאלה הכי גדולה שנשאלת היא איך אפשר להגיע לשם כדי לטפל בו.

גם פעילות ספורט ממוקדת לא תמיד תצליח לפורר את השומן הזה שמצטבר כמו גבעה, בולט מעל פני העור עם שכבה מקומטת של עור, מכוער למדי ואשר בשל כך קיבל את שם התואר "קליפת תפוז".

קליפת התפוז הזו מדירה שינה מעיניהן של נשים הסובלות מחוסר ביטחון עצמי עקב המראה של הצלוליט בכל מיני מקומות על גופן מבלי יכולת או הבנה כיצד להעלים אותו.

שיטת המסת שומן בקור אותה נסביר במאמר זה, היא היחידה כמעט שמצליחה להגיע אל הצלוליט ולפרק אותו לגורמים.

אם התעניינתם בטיפול להמסת צלוליט, קראו גם אודות טיפולי המסת שומן נוספים

המסת שומן בקור – פעולה בטוחה ואפקטיבית!

ממחקרים שונים שנעשו בהקשרים אחרים דווקא עלה, כי לקור יש השפעה על שומן וכך בעצם הומצאה שיטת המסת שומן בקור.

עד אז אנשים ובעיקר נשים שסבלו מצלוליט, הלכו על ניתוחי שאיבת שומן ולמרבה הצער התגלה כי שאיבת שומן לא פותרת את הבעיה למשך זמן ואחרי שנה, אדם יכול להעלות את כל מה שנשאב ממנו ופתאום יהיו לו גם גבעות צלוליט באזורים אחרים. זאת להבדיל מתהליך של המסת שומן בקור.

באין שיטה בטוחה להסרת הצלוליט הומצאה שיטת המסת שומן בקור. לקור איך לומר, יש אפקט. הוא היחידי מסתבר שמצליח "להזיז" לצלוליט, לפרק אותו ולגרום לזה שהוא יהיה נגיש וכך יהיה אפשר להתחבר אליו ולטפל בו.

לטכנולוגיית המסת שומן בקור קוראים  CRYOLIPOLYSUS- והיא התגלתה כיעילה כטיפול להמסת צלוליט.

איך פועלת המסת שומן בקור?

המסת שומן בקור נעשית בטמפרטורה של 9 מעלות. שומן שונא קור ואוהב חום, וכאשר הוא נמצא בתנאים קרים הוא מספיק חלש כדי שהשומן שהצטבר יתפרק.

לשיטה הזו קוראים יוליפוליזיס והיא יוצאת מנקודת הנחה כי רקמת שומן, כפי שעלה במחקרים, תהיה רגישה יותר לקור מאשר כל רקמה אחרת בגוף.

כך בטיפול של המסת שומן בקור, מייצרים קור של 9 מעלות על אזור הצלוליט והוא מגיב באופן כזה, שהשומן מתפרק. רק אחרי טיפול להמסת צלוליט ופירוקו יהיה אפשר לטפל בו באמצעות ספורט וכו', אבל כל עוד הצלוליט הזה חבוי ובלתי נגיש, הוא רק גורם לתסכול ניכר אצל כל הנשים שסובלות ממנו.

האזורים שהכי סובלים מצלוליט הם: אזור הבטן, הירכיים, הישבן וכך הזרועות.

CLATUU – מגע אחד שלו והצלוליט "נלכד"!

CLATUU הוא המכשיר באמצעותו מגרים את הצלוליט תחת תנאים של קור, עד שהוא מתפרק. אחרי 4-6 שבועות כבר ניתן יהיה לראות תוצאות טובות וכל התהליך הטיפולי הזה נעשה על בגד מיוחד אותו לובשת כל מטופלת.

ראשית המכשיר "יונק" את גבעות הצלוליט ואחר כך עושה קירור שמשפיע ומביא להמסת צלוליט ופירוקו.

השיטה איננה כואבת, היא לא פולשנית ולא חודרנית ואין לה כל תופעות לוואי.

בנוסף אפשר למצוא אצלנו את שיטת המסת שומן ללא ניתוח באמצעות גלי אולטרסאונד.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז