לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים – מי זקוקה לזה?

הצרת היקפים

הצרת היקפים היא במילים אחרות- הורדת משקל עם דגש על חיטוב במקומות הנכונים.

הצרת היקפים ניתן לעשות באמצעות תזונה נכונה בשילוב ספורט ויש כאלה הסובלות משומן עודף, שמנסות גם שאיבת שומן, אבל עליה כבר ידוע כי תוצאותיה אינן בטוחות לזמן ארוך.

אחת השיטות המובילות היום בהצרת היקפים היא באמצעות המסת שומן בקור או בשם אחר: "ליפוליזיס".

המסת שומן בקור יכולה להועיל במקרים של צלוליט בסנטר, ירכיים, בטן, גב, זרועות, ברכיים, מותניים ועוד.

בטיפול של המסת שומן, "מרסקים" את הצלוליט והוא מופרש מהגוף בדרכים טבעיות.

בדרך כלל ניתן לצפות להפחתה של 20% בצלוליט הקיים.

הצרת היקפים אחרי לידה!

אין ספק כי לידה היא האירוע הכי משמח בחיים אבל נשים רבות אחרי לידה, מוצאות עצמן עם עודפי שומן וצלוליט שמעכירות את רוחן וגורמות להן להאשים את "ההריון" בשומן שלהן.

שאיפתה של כל אישה אחרי לידה, הוא לחזור למידות שהיו לה קודם ולהרגיש נשית וחטובה ולכן היא פתוחה ורוצה לעשות הצרת היקפים.

נשים הסובלות (וזה בדרך כלל גנטי) מהצטברות של צלוליט, לא מצליחות בדרך כלל להעלים אותו, וזה מכיוון שהצלוליט מצטבר מתחת לשכבת האפידרמיס העליונה והבעיה הכי קשה היא איך להגיע אליו.

אפשר לעשות ספורט וגם תזונה נכונה, הליכה, ריצה כמעט כל ספורט, אבל אם את סובלת מצלוליט זה לא יעזור. גם שיטות פולשניות כאמור כמו שאיבת שומן לא מצליחות לייצר הצרת היקפים לאורך זמן. רק טיפול בצלוליט ימנע אותו ויעלים אותו מהגוף.

הקור- "הסיוט" של כל צלוליט…

ממחקרים שונים שנעשו עלה, כי רקמות שומן רגישות יותר לקור מאשר רקמות אחרות. אז היה מי שחשב שאם אכן הרקמות הללו מתרגשות מקור, למה לא להפוך את זה לטיפול במקרים בהן יש הצטברות שומן מיותרת כמו צלוליט.

צלוליט יש להדגיש עובר בגנטיקה ואז מוצאות את עצמן נשים (גם רזות) עם גבעות שומן תת עוריות דמויות "קליפת תפוז". המראה הזה מאוד מכוער ולא מחמיא וגורם להרבה נשים לא להיחשף בחוף הים או ללכת עם מכנסיים. הצלוליט מתרכז בכל מיני מקומות די גלויים והוא מכוער למדי.

השיטה של המסת הקור גורמת לשומן להתפרק או במילים אחרות הקור "מרסק" אותו ורק בשיטה הזו הוא יכול להיות זמין ולהתנקות מהגוף דרך כלי הדם והלימפה ובכך לעזור בתהליך של הצרת היקפים.

גוף האישה מספיק חכם כדי לדעת להשתלט על מצבי צלוליט, לכן שיטת המסת הקור מצליחה גם אחרי 4-6 טיפולים להראות תוצאות מידיות חיוביות.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז