לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן מומלצת ללא ניתוח 

המסת שומן מומלצת ללא ניתוח

אורכידאה הנה קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר מציעה לכם טיפולי המסת שומן ללא ניתוח. עכשיו זה נכון, גם אם אתם רוצים להיפטר ממצבורי שומן בגופכם, כבר אינכם חייבים לפנות אל תחום הניתוחים הפלסטיים. אורכידאה תוכל להעמיד לבחירתכם מגוון של טיפולים יעילים ובטוחים אשר אינם דורשים פעולות פולשניות או תקופת החלמה ארוכה במיוחד. כל שיהיה עליכם לעשות הוא ליצור קשר עם הקליניקה ולקבל את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לבצע את הבחירה המתאימה ביותר בעבורכם ולזכור בגוף עליו תמיד חלמתם.

אילו סוגי טיפולי המסת שומן ללא ניתוח קיימים?

מאות אלפי ישראלים סובלים מהשמנה באזורים שונים בגופם, בהם קיימים מצבורי שומן שקשה מאוד להיפטר מהם. אך אין סיבה להיות מיואשים, כיום הטכנולוגיה העמידה לרשותכם מגוון של טיפולי המסת שומן ללא ניתוח. כך שאין מה לחשוש מהרדמות כלליות או כאבים ותקופת התאוששות ארוכה, הטיפולים האסתטיים כיום אורכים זמן קרב מאוד ויעילותם גבוהה במיוחד. בין הטיפולים הנפוצים ביותר להמסת שומן אשר אינם משלבים ניתוחים פולשניים, ניתן למצוא גם את התהליכים הבאים:

  • המסת שומן בגלי רדיו
  • הקפאת תאי שומן בקור
  • המסת שומן בגלי אולטרסאונד

טיפולים מיוחדים אלו כיום ניתן למצוא בקליניקות רבות, אך זכרו כי על מנת לבחור בקליניקה הנכונה יהיה עליכם לוודא כי המקום אכן מחזיק בצוות מקצועי וכי הכלים בהם עושה שימוש עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועונים על כלל תקני הבטיחות הנקובים בחוק.

המסת שומן מומלצת ללא ניתוח 

טיפולים קוסמטיים מתקדמים

אורכידאה קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית מקפידה על העסקת הצוות הטוב ביותר בתחומו, זאת על מנת שאתם תוכלו ליהנות מן הטיפולים המתקדמים ביותר אשר מתבצעים בעזרתם של הכלים והמכשירים המתקדמים והטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום טיפולי היופי. אין סיבה להסס, צוות העובדים המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המדויק והאדיב ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז