לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

יתרונות מיצוק עור הפנים בגלי רדיו

יתרונות מיצוק עור הפנים בגלי רדיו

התפתחות הטכנולוגיה בתחום האסתטיקה בשנים האחרונות הביאה לפיתוחם של טיפולים ייחודיים אשר יוכלו להחליף את התהליכים הפולשניים והכואבים. כיום ניתן לבצע טיפול של מיצוק עור הפנים בגלי רדיו בקליניקה לאסתטיקה רפואית – אורכידאה. הקליניקה תשמח להעמיד לרשותכם את אנשי בצוות המומחים בתחומם והמקצועיים ביותר, זאת על מנת שתוכלו ליהנות מן הטיפולים המתקדמים, היעילים והבטוחים ביותר בתחום היופי, זאת מבלי לדאוג לזמן התאוששות ממושך או סיכון שבצלקות קבועות.

יתרונות טיפול מיצוק עור הפנים בגלי רדיו

עור הפנים שלנו יהיה לנצח זה שיסגיר את גילנו. ובמקרים מסוימים אף יכול להטעות אנשים ולהציג אותנו אף יותר מבוגרים ממה שאנחנו במציאות. על מנת לפתור את הבעיה הזו אין אנו חייבים לפנות אל תחום הניתוחים הפלסטיים הפולשניים. למעשה, הדרך הפשוטה ביותר להתמודד עם בעיה זו בהצלחה, תהיה לפנות אל מכון יופי מקצועי אשר יוכל להציע לכם טיפול מיוחד בשם מיצוק עור הפנים בגלי רדיו.

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת זו מאפשר למעשה את הגדלתו של הייצור הטבעי של הקולגן בשכבת העור הפנימית. שימוש בגלי רדיו מאפשר את חידוש ומתיחת עור הפנים, דבר אשר גורם להפחתת כמות הקמטים. בין היתרונות הנוספים של טיפול ייחודי זה ניתן לראות גם:

  • שיפור זרימת הדם בפנים.
  • שיפור האלסטיות של העור.
  • הורדה של נפיחות.
  • איזון גוון העור לאחיד.
  • העלמת קמטוטים עדינים.
  • מראה חלק ורענן של האזור המטופל.

יתרונות מיצוק עור הפנים בגלי רדיו

אורכידאה – עומדים לשירותכם כבר 20 שנה

אורכידאה, הינה מכון יופי וקליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית הפועלת בלב כפר – סבא, ומעניקה לציבור לקוחותיה מענה מדויקת ומותאם אישית של פתרונות ותכנית טיפול אינדיבידואלית. הקליניקה מקפידה על עמידה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, זאת בכל היבט של פעילותנו. הן בבחינת השירות האישי והחם, והם בבחינת מקצועיות הציוד והצוות אשר יעניק לכם את הטיפולים המתקדמים של הקליניקה. צרו קשר עם הקליניקה עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים את הטיפול המתאים ביותר לכם.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז