לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן בגלי רדיו

המסת שומן בטכנולוגית חימום רקמות עמוק בעזרת גלי רדיו RF משמשת למגוון טיפולים אנטי אייג’ינג בפנים, טיפולים לחידוש והצערת העור, טיפולי בקמטים וקמטוטים, מיצוק עור רפויי, וטיפול בצלוליט, הצרת היקפים וכמובן המסת שומנים. אנרגיית גלי הרדיו Radio Frequency RF עושה שימוש בזרם חשמלי מתחלף בעל תדירות גבוהה המועבר לתוך הרקמות. בטיפול בגלי רדיו טיפול מספר יתרונות לעומת טיפולים בקרני אור או לייזרים.

המסת שומן – למה כדאי להתחיל היום?

  1. בטיפול המסת שומן והצרת היקפים גלי רדיו הגלים מתפזרים בעור וחודרים לעומק הרקמות ואינם נספגים במלנין או בהמוגלובין. תכונה זו מאפשרת לבצע טיפולים גם בבעלי עור כהה.
  1. יתרון נוסף לטיפול באמצעות גלי רדיו RF הוא חימום לעומק הרקמות לטמפרטורה של כ45 מעלות עם התכווצות הרקמות בשל החימום. זאת שלא כמו בלייזרים או בקילופי עור שבהם יש צורך בהרס משמעותי עד לדרמיס כדי לגרום לכיווץ הרקמות.

המסת שומן בגלי רדיו

המסת שומן באורכידאה!

טיפול המסת שומן והצרת היקפים בגלי רדיו אינו פולשני ומהווה פתרון לטיפול באזורי השומן הבעייתיים יותר, כמו ישבן, ירכיים, זרועות ובטן. המסת שומן והצרת היקפים בעזרת גלי רדיו מהווה קיצור דרך לעיצוב הגוף בצורה מהירה ויעילה. גלי רדיו RF עוברים את המחסום הראשוני של העור ומחממים את רקמות השומן לטמפרטורה של כ45 מעלות, חימום הרקמות גורם לכיווץ רקמות השומן ולהגברת הפעילות המטבולית. האפקט המתקבל הוא אפקט של פעילות גופנית מאומצת. קצב הניקוז הלימפטי, אף הוא מוגבר ומסוגל להפריש ולנתב את השומן החוצה.
המסת שומן בשיטה שלנו, תוצאות מידיות ללא כאב כבר מהטיפול הראשון – מכון יופי אורכידאה!

 

 השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז