לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול בצלוליט

טיפולי צלוליטלפני שמתחילים טיפול בצלוליט, חשוב לדעת מה זה בדיוק. כל אישה, צעירה או מבוגרת, בעלת משקל עודף או תת-משקל, נתונה לפגעי הצלוליט והבעיה רק הולכת ומחמירה עם הזמן!  אפקט קליפת התפוז (הגבשושיות) הופך בהדרגה לבולט יותר במותניים, בבטן, בירכיים ובישבן.

חוסר בפעילות ספורטיבית ודיאטה בלתי מאוזנת תורמים אף הם להתפתחות הצלוליט ולהופעת גלילי שומן מקומיים. בקרב נשים הרקמות רגישות במיוחד לשינויים ברמות הורמונים (מחזור הוסת, הריון, הפסקת הוסת) אשר מעודדים צבירה ובניה של מאגרי שומן.

רוב הנשים מנסות לשווא להסיר צלוליט בשיטות שונות, טיפולי בצלוליט החל מדיאטה והתעמלות נמרצת ועד לשימוש בתרופות מסורתיות ואלטרנטיביות ובתרופות להרזיה.

בעזרת הטכניקה המהפכנית של מכשיר ה-LPG חלומה של כל אישה להיפטר מחמוקיים עודפים ומאזורים בעלי מראה קליפת תפוז לא מושכים, הוא מעכשיו מציאות באמצעות טיפולי צלוליט אפקטיביים!!!

מה גורם לאפקט עור התפוז?

מראה קליפת התפוז של העור, אשר מכונה צלוליט, נובע מאגירה חריגה של שומן בעור ומנסיגה של רקמת חיבור תת-עורית.  תופעה זו נפוצה יותר בקרב נשים וכוללת אגירת שומן באדיפוציטים (תאי שומן בהיפודרמיס [תת-עור]) וכן אגירת מים בדרמיס ובהיפודרמיס.

עם העלייה בגודלם של האדיפוציטים, מתעוותות ממברנות תאים אלו, ומתחילות למשוך את נקודות הקיבוע שלהן בעור, דבר הגורם לאפקט קליפת התפוז. תהליך זה מוחרף על ידי האטה בזרימת הדם, לאחר מכן להצטברות רעלנים בתוך המבנים ולריקונם מחומרי הזנה.

בנוסף, מתרחש גודש בג'ל החיבור, המוביל לאובדן הגמישות ולפיברוזיס. אז מופיעים איזורים כעורים של צלוליט שהם אינרטים ואינם מגיבים לפעילות פיסית או אפילו לדיאטה המחמירה ביותר.

טיפולי צלוליט – טכניקה מהפכנית להצרת היקפים

שיטת ה-LPG הינה טכניקה יעילה ובטוחה של טיפולי צלוליט ולעיצוב מחדש של הגוף. תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר, פועל מכשיר ה-LPG4 על פני העור.

תהליך זה בונה מחדש את רקמת החיבור של העור, ממריץ את מחזורי הדם והלימפה ומסייע לסילוק רעלנים. על ידי המרצת התהליך הגופני הטבעי לסילוק שומן עודף, המכשיר מחזק, ממצק ומביא לעור חלק ולגזרה דקה ומעודנת יותר.

בנוסף להפחתה המשמעותית בצלוליט, מעודד המכשיר גם תחושת רוגע. הבטיחות והתחכום של מכשיר ה-LPG הינם ללא תחרות, ביכולתו לעזור בתהליך של טיפולי צלוליט ללא התערבות כירורגית או תרופתית.

השיטה מתאימה בצורה מוחלטת לפילוסופיה בת זמננו של החיפוש אחר פתרונות טיפול טבעיים!

טיפול בצלוליט – עם תוצאות לא מתווכחים!

טיפולי צלוליט במכשיר ה-LPG אורכים כ-35 דקות, ומתבצעים פעמיים בשבוע. במהלך אותם טיפולים של הצרת היקפים וצלוליט, המטופלת לובשת גרב ניילון שעוצבה במיוחד למטרה זו. ניתן להוכיח את התוצאות המרשימות של הטיפול על ידי ביצוע מדידות וצילום המצב לפני ואחרי הטיפול. יש מטופלות שאף רואות ירידה של מספר אחד או שניים במידת בגדיהן!

יתרון נוסף של מכשיר ה-LPG  להצרת היקפים וכמובן טיפולי צלוליט, הוא השינויים מתרחשים באיזורים בהם הם נדרשים ביותר, תוך שמירה על איזורים כמו הפנים והחזה, בהם ירידה בנפח אינה רצויה, ובנוסף, ההשפעה המרגיעה והמרפא של טיפולי צלוליט אשר בהחלט עוזרים בהפגת מתח נפשי.

טיפול בצלוליט בטכנולוגיית LPG – לעצור את הזמן

בנוסף ליכולות הטיפול הרפואיות והאסתטיות, יכולה שיטת האנדרמולוגיה להילחם גם בהשפעות ההזדקנות. טיפולי צלוליט היא שיטה המתאימה לאנשים בכל גיל, והיא יעילה במיוחד כנגד השפעות הזמן.

עם העלייה בגיל, נוטות הפרעות במחזור הדם להחמיר, הצלוליט הופך לקבוע, והעור מאבד את גמישותו. בתהליך ההזדקנות, יכולים הפנים להיתקף בקמטים ובהתנפחות שומנית של העור (לדוגמא, דלדול בצוואר או סנטר כפול).

לשאלות נוספות על טיפול בצלוליט בטכנולוגיית LPG, צרו איתנו קשר ונשמח מכון יופי אורכידאה – לנו יש את השיטה בשביל טיפולי צלוליט אשר עובדים בצורה אפקטיבית וגם נותנים תוצאות רצויות בדיוק איך שמגיע לך וכפי שרצוי!

אולי יעניין אתכם גם: מכשירים להסרת שיער

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז