לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול ליפטינג להעלמת קמטים

מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח

מזה מספר שנים טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח HIFU או (SMAS ליפטינג) מתחרה יותר ויותר עם ניתוחים פלסטיים. מיליוני אנשים רוצים להיראות צעירים, אבל רק אחוז  קטן פונה למנתחים פלסטיים בגלל הסיכונים הכרוכים בניתוח. ברפואה אסתטית לעתים קרובות יותר מעדיפים להימנע מהתערבות כירורגית . לטכנולוגית HIFU ליפטינג נוצרה עבור כל מי שאינו מוכן להחליט על ניתוח פלסטי, אבל רוצה להצעיר ולהציר את העור באופן משמעותי.

תיאור טכנולוגית ליפטינג להעלמת קמטים

הטכנולוגית HIFU ליפטינג להעלמת קמטים מבוססת על השפעת גל אולטרסאונד ממוקדת על SMAS ( שכבת שריר פנים ). בהשפעת עוצמת אולטרסאונד ממוקד גורמת לחימום סלקטיבי של שכבת שרירי פנים. טיפולי פנים שכאלו בעצם מובילים למתיחה ומתן פנים מסגרת. חשיפה לאנרגיית האולטרסאונד גורמת להפעלת הסינתזה של סיבי קולגן ואלסטין חדשים המספקים לקדם את הליך הצמיחה במשך כמה חודשים. אחת התכונות החשובות של הטכניקה SMAS ליפטינג להעלמת קמטים ללא ניתוח בתהליך טיפולי פנים שכזה היא שהקרן שנוצרה עוברת על כל השכבות שמעליה (עור ושומן תת עורי) מבלי לפגוע בהם וללא פיזור ובכך מספקת את האפקט המרבי בעומק הרצוי.

השפעותיו של אולטראסאונד ידוע היום בכל תחומי הרפואה. בגלל זה טיפולי פנים כאלו אפקטיביים. אנשים סומכים על אולטרסאונד, כי שימוש בטכנולוגיה זו היא כמעט ללא תופעות לוואי. טכניקות עם הבטחה אשר אושרה על ידי בדיקות קליניות. הטכנולוגיה "מתיחת הפנים ע"י אולטראסאונד HIFU" קיבלה את אישור ה- FDA בתור ​​הליך יעיל ובטוח.

יתרונות של טיפול ליפטינג להעלמת קמטים HIFU  על פני ניתוח פלסטי

ניתוח תמיד כרוך בסיכונים נוספים – תקופת שיקום ארוכה וכואבת, שינויים אפשריים במראה, מתח ,עצבים, סיכון של הרדמה כללית . טיפול בטכנולוגיית HIFU ליפטינג להעלמת קמטים ללא ניתוח הוא הפתרון האופטימלי ללקוחות שרוצות להיראות צעירות, אך מהססות לעבור ניתוחים פלסטיים. טיפולי פנים בדרך הטובה והנכונה ביותר.

התוצאה של טיפול ליפטינג להעלמת קמטים

  • מסיר קמטים מהמצח, מסביב לעיניים והשפתיים.
  • מרים ומהדק את עור הלחיים.
  • משפר את גמישות ומוצקות העור.
  • משפר את מראה קו הלסת.
  • מהדק את עור המצח ומשפר את הקמטים מסביב לעיניים.
  • משפר את מרקם העור והופך את העור לחלק ומבריק.
  • מעכב את התבגרות העור באמצעות חומצה היאלורונית, קולגן וחומרים קוסמטיים אחרים.
  • מעלים קמטים מהצוואר, מעכב את התבגרות עור הצוואר.

מכון יופי אורכידאה מציעה לכלל לקוחותיו שלל רחב של טיפולי פנים וגוף כדי להגיע בדיוק לתוצאה המתבקשת, בין אם את מעוניינת בטיפולים כגון: טיפולי צלוליט, חיטוב הגוף, איפור קבוע, פילינג, הסרת שיער בלייזר, שיזוף, המסת שומן ועוד – אצלנו תקבלי את הטוב ביותר, כפי שמגיע לך!

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו 1-700-559-906

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז