לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול בגלי רדיו

טיפול בגלי רדיו

טיפול בגלי רדיו , ישנם סוגים שונים של גלים אלקטרו-מגנטיים בכל מקום בטבע. הם מופיעים בתדירויות שונות כמו אורות, גלי רדיו או קול. במשך קרוב למאה שנה השתמשו בתדירות של גלי הרדיו בטיפולים רפואיים ובעשורים האחרונים הטכנולוגיה משמשת מרפאות עור בכל העולם.

המטרה של טיפולי פנים ע"י מיצוק עור הפנים היא הגדלת יצור טבעי של הקולגן בשכבת העור הפנימית (דרמיס), השימוש בגלי הרדיו מחדש ומותח את עור הפנים והתוצאה היא הפחתה כמות הקמטים. גלי הרדיו (RF) שבהם משתמשים למטרה זו הם בתדירות נמוכה ובלתי מזיקה של הספקטרום האלקטרומגנטי. טיפול בגלי רדיו היא שיטה בטוחה ולא פולשנית למיצוק עור פנים ללא ניתוח ,המבוססת על אנרגיית אור וגלי רדיו ( RF) . אנרגיית גלי רדיו הופכת לחום החודר לרקמת החיבור (דרמיס)  ומגרה את תאי הפיברובלסטים  המצויים שם לייצר סיבים אלסטיים חדשים (קולגן), האחראים על מיצוק ושיפור מרקם  העור. יתרון נוסף  של טיפול הפנים בגלי רדיו הוא חימום לעומק הרקמה עם התכווצות סיבי הקולגן וכתוצאה מכך נוצר אפקט של הידוק ומתיחת הפנים ומיצוק עור הפנים .

מיצוק עור הפנים באמצעות טיפול בגלי רדיו לפנים

על ידי שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו , חימום הרקמה הוא עדין ובטוח ומושג באמצעות התנגדות הרקמות לגלים אלה. הגלים חודרים לשכבת העור ללא כאב כלל והתוצאה היא מיצוק עור הפנים בצורה אפקטיבית, הפחתת הקמטים, התחדשות והגדלת יצור רמות הקולגן, דבר המוביל למראה יותר צעיר.

בניגוד לאנרגיות המופקות על ידי לייזרים ומערכות מבוססות אור, אנרגיית גלי רדיו RF מיצוק עור הפנים ללא ניתוח הינו תהליך בטוח לשימוש ואינו מושפע מצבע העור לכן הוא בטוח לכל סוגי העור וצבעיו.

תוצאות טיפול פנים בגלי רדיו

טיפול בגלי רדיו מעודדים תפוקה טבעית של קולגן ושיפור האלסטיות בעור.  הטיפול בגלי רדיו משפר את זרימת דם בפנים, מעניק זוהר, העור קורן בצבע ורוד בריא. מוריד נפיחות, מאזן את גוון העור לאחיד. מראה עור מוצק יותר. העלמת הקמטוטים העדינים.

הגברת יכולת הייצור של קולגן, אלסטין, רקמת חיבור וגורמי גידול. מראה חלק ורענן של האזור המטופל. מיצוק עור הפנים – טיפול אצל אורכידאה מכון יופי – עכשיו זה אפשרי! בנוסף ניתן למצוא אצלנו טיפולים שונים כגון טיפולי צלוליט, חיטוב הגוף, איפור קבוע, מזוטרפיה ,פילינג, ניקוז לימפטי, המסת שומן ועוד.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו 1-700-559-906

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז