לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

קוסמטיקאית בכפר סבא

קוסמטיקאית כפר סבא

קוסמטיקאית בכפר סבא טובה יכולה לשדרג באופן משמעותי את מצב עורכן ואת מראהו. נשים שמוצאות קוסמטיקאית בכפר סבא שהיא מומחית ומקצועית לא מוותרות על טיפולים מנקים, מזינים, וכן טיפולי אנטי אייג'ינג ששומרים על העור צעיר ויפה.

אורכידאה – מכון יופי בכפר סבא מציע לכם מגוון טיפולים מפנקים ומשדרגים בתחום בריאות וחיוניות העור. הטיפולים מגוונים ורבים. תוכלנה לקבל אצל קוסמטיקאית בכפר סבא מנוסה טיפולים לאזור העיניים, עיצוב גבות, עיצוב ריסים, מסכות וטיפולים לאזור העין.

טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית בכפר סבא

תוכלנה לקבל אצל קוסמטיקאית בכפר סבא גם טיפולי פנים, הכוללים טיפול ייעודי לפנים שלכן לאחר אבחון מקיף של סוגי העור שלכן, מעור יבש עד עור שמן רגיל או מעורב. טיפולי הפנים לא רק מורידים שנים מהמראה אלא גם מרגיעים את הנפש ומפנקים. הם כוללים מסאג' נעים לפנים שבו מחדירים חומרים משקמים לעור. ניתן לקבל אצל קוסמטיקאית בכפר סבא טיפולי פנים מיוחדים לעור שמן למניעת יציאת פצעונים או טיפול אנטי אייג'ינג מטפח שלאורך זמן מצמצם ומחליק קמטים וגורם לעור להראות ממוצק ולפנים להראות חיוניות וצעירות יותר. הקוסמטיקאית בכפר סבא גם מטפלת בחומצה אלרונית ללא הזרקה אשר משקמת כמעט כמו בוטוקס אמיתי את הפנים בנוסף לעוד טיפולים לגוף כגון המסת שומן וטיפולי צלוליט.

טיפולים נוספים

בנוסף לטיפולים לפנים ולגוף אצל קוסמטיקאית בכפר סבא תוכלנה גם לעשות פדיקור מניקור ולטפח את הגוף והרגליים. טיפול קוסמטי אצל קוסמטיקאית בכפר סבא יכול לכלול גם פילינג עדין או עמוק לשיקום העור ולהחלקת ומיצוק הפנים. קוסמטיקאית בכפר סבא גם מבצעת טיפולי הסרת שיער בטכניקות שונות מטיפול בחשמל טיפול בלייזר ועד הורדת שיער בכפר סבא בעזרת שעווה קרה תוכלנה להגיע וליהנות גם מאיפור ערב לקראת אירוע חשוב שיבוצע על ידי מאפרת מומחית וזאת לאחר שתקבלנה טיפול מקיף למראה רענן ומושלם של העור ושל הפנים בדיוק כפי שחברה מקבלת טיפול של תהליך מיתוג מקצועי.
אצלנו מכון יופי אורכידאה ניתן גם לקבל על ידי קוסמטיקאית בכפר סבא טיפול קוסמטי לגוף – אנו מאמינים שאסור להזניח את הגוף ניתן לקבל טיפול במסכה לרענון ושיקום עור הגוף, טיפול בחומרים משקמים, שיזוף לכול הגוף ועוד מגוון טיפולים משקמים ומפנקים באווירה נעימה ורגועה. אם אתן לא זוכרות מתי בפעם האחרונה השקעתן בעצמכן, ביופי שלכן, בטיפוח שלכן, כדאי להקדיש שעה וללכת לטיפול אצל קוסמטיקאית בכפר סבא שממנה תצאנה רעננות רגועות ויפות מתמיד.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז