לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים אחרי לידה

הצרת היקפים אחרי לידהיש לנו חדשות רעות אבל גם טובות לגבי הצרת היקפים. הבשורה הראשונה היא שכ-90% מהנשים יסבלו מצלוליט ויזדקקו להצרת היקפים. הבשורה הטובה היא שזה לא לכל החיים, זה גנטי ויש מה לעשות נגד זה. למשל: הצרת היקפים בשיטת האולטרסאונד. כן, זה עובד.

תופעת הצלוליט המוכרת גם בשם "עור תפוז" מוכרת כבר משנות ה-20 וזה קרה אצל הצרפתיות. הן קיצרו את השמלות וגילו צלוליט על הירכיים ובהמשך גם במקומות הריכוז הידועים שלו כמו: בטן, זרועות, סנטר, שדיים ועוד. ואז עוד לא היו שיטות של הצרת היקפים.

וזה לא קרה רק אצל המלאות, זה קרה גם אצל הרזות ועברו עוד הרבה שנים עד שהתגלו כל מיני שיטות להצרת היקפים ובינתיים הרבה דמעות של אכזבה ודימוי גוף נמוך הרטיבו הרבה כריות…

הרבה מאוד נשים אחרי לידה שהעלו במשקל ויש להן נטייה גנטית לצלוליט, מחפשות פתרון לבעיה. זה לא מחמיא לא אסתטי ובוודאי שלא מחמיא לנשיות ולכן פונות לתהליך של הצרת היקפים.

מה זה הצלוליט הזה?

מדובר על הצטברות של נוזלים ושומן ברקמה התת עורית (שמתחת לדרמיס שכבת העור). אדם שהינו סובל מצלוליט לרוב יהיה אדם שמן, צלוליט יש גם לרזים וזה נראה פשוט כמו גבשושיות וזה די גלוי ואינו אסתטי.

כלומר אם את אישה (ורוב הנשים כאמור סובלות מזה) שנופלת בגנטיקה של הצלוליט כל גרם שומן שתעלי יצטבר בצלוליט ולא במקום אחר, כך הגוף שלך אוגר שומן.

אין הרבה אפשרויות להעלים את הצלוליט ולבצע הצרת היקפים בוודאי שלא עם קרמים לכאורה קוסמטיים שמציעים כל מיני דרמטולוגים. הצרת היקפים וטיפול בצלוליט עושים רק בצורה ממוקדת שמחסלת ושוברת- תרתי משמע את הצלוליט בתהליך מנצל של טיפול בצלוליט.

גלי אולטרסאונד שוברים לך את הצלוליט!

נשים הסובלות מצלוליט יכולות להמשיך ולראות אותו, גם אם הן עושות ספורט ושומרות על תזונה נכונה. מספיק שהן אחרי לידה ויש להם גנטיקה של צלוליט בגוף, כבר רואים זאת אצלן. לכן הטיפול של הצרת היקפים עם גלי אולטרסאונד הוא לא פולשני אבל יש לו בוודאי השפעה הרבה יותר גדולה על הצלוליט מקרם כלשהו.

הרעיון העומד בבסיס השיטה של הצרת היקפים באמצעות גלי אולטרסאונד הוא שהרטט של גלי האולטרסאונד מטלטל את הצלוליט, מחליש את כוחו ובשלב מאוחר יותר פשוט מפרק אותו. כדי לשבור את הצלוליט הזה צריך איזה משהו שיפריע לחוזק ולאחדות שלו ובזה מצטיינים גלי האולטרסאונד וכך הם מבצעים הצרת היקפים.

4 אלקטרודות שישנו לך את החיים!

הודות לארבע אלקטרודות יכול מכשיר האולטרסאונד לעשות מיפוי לצלוליט, לאבחן את תכונות העור ורקמת השומן ולהתאים את הוויברציה, העוצמה ומשך הטיפול לכל מטופלת כמעיין טיפול המסת שומן מנצח.

הוויברציות של האולטרסאונד עושות לצלוליט טלטול חושים שגורם לו להתפרק ולהתמוסס בגוף. בהמשך בתהליכים ביולוגיים הוא יופרש באופן טבעי.

תהליך של טיפול בגלי אולטרסאונד דומה לתהליך של הצרת היקפים באופן טבעי כמו למשל אחרי פעילות ספורט.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו 1-700-559-906

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז