לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

אסתטיקה רפואית

אסתטיקה רפואיתבשלב מסויים, רבים מאיתנו יבחינו בכך שכמעט כל הבעת פנים מטביעה בהם חותם. כל חיוך מותיר קווי מתאר לצידי הפה וקמטוטים לצד העיניים, העור מידלדל ורפה, מופיעים שקעים באזורים שונים בפנים, וכל אלה מזכירים לנו שהתבגרנו.

עם זאת, התחום של אסתטיקה רפואית הולך ומתפתח בקצב מטאורית. תחום זה מציע כיום מגוון פתרונות רחב . באמצעות טיפולים אסתטיים קצרים, פשוטים, ללא התערבות ניתוחית וללא כאב, ניתן להיראות אחרת.

יחד עם זאת, התחום של אסתטיקה רפואית הולך ומתפתח בקצב מטאורית. תחום זה מציע כיום מגוון פתרונות רחב . באמצעות טיפולים אסתטיים קצרים, פשוטים, ללא התערבות ניתוחית וללא כאב, ניתן להיראות אחרת.

אמנם את הזמן לא ניתן להשיב לאחור, אולם בהחלט ניתן להכניס בעור הפנים חיים חדשים, ולהעניק להן מראה מתוח, מוצק, צעיר ורענן.

קליניקה אורכידאה מציעה לכם מגוון טיפולים אסתטיים. בקליניקה טיפולי אסתטיקה רפואית מבוצעים בידי מיטב המומחים בטכנולוגיות הטיפול המתקדמות ביותר בעולם ובאמצעות התכשירים האיכותיים ביותר הקיימים.

מגוון טיפולי אסתטיקה רפואית עכשיו באורכידאה 

 מילוי קמטים בחומרי נפח על בסיס טבעי

חומר המילוי מוזרק בכמויות מיקרוסקופיות בשכבה שמתחת לעור הפנים ומטפלת בקמטים באופן מיידי. השימוש בחומר למילוי הקמטים אינו מתאים לכל סוגי הקמטים הקיימים בפנים, לכן ישנם חומרים שונים ומגוונים לביצוע הליך זה. טווח האפקטיביות של החומר נע בין חצי שנה לשנה וחצי, לאחר התקופה הזו, יש לחזור על הטיפול. יש לציין, כי רוב חומרי מילוי הקמטים אינם גורמים לאלרגיות בגוף ובעור הפנים בכלל.

 טיפול בקמטי הבעה בהזרקה

עוד סוג טיפול בתחום של אסתטיקה רפואית, הוא טיפול בקמטי הבעה בהזרקה – פתרון נפלא ופופולרי במיוחד המציע פתרון יעיל, אך זמני, הכולל הזרקת חומר שחודר לרווח שבין תא העצב לבין השריר, שעוצר את ההפרשה של אצטילכולין וכך למעשה מונע את כיווץ השריר שגורם לקמטים. השרירים וכן העצב נותרים שלמים, אך הופכים 'אדישים' לפקודת התכווצות השריר. זוהי תרכובת מטוהרת של רעלן טבעי, המיוצרת מבקטריה והופכת לחלבון טהור בתנאי מעבדה.

בקליניקה אורכידאה מתבצעת ההזרקה לאחר בדיקה קפדנית של אופי ומיקום הקמטים, גודל השרירים והגורם להופעתם. הבדיקה חשובה ונועדה לקבוע את המיקום המדויק ואת כמות החומר המדודה להזרקה. לאחר סימון נקודות להזרקה מוחדר החומר באמצעות מזרק מיוחד ומחט דקיקה. את התוצאות ניתן לראות תוך כשבוע ימים והאפקט נמשך כ-3-8 חודשים, הדבר מאוד אינדיבידואלי.
יש לציין כי חשוב לערוך ביקורת נוספת כעבור שבועיים – לעתים תידרש הזרקה נוספת של החומר כדי להגיע לתוצאה מושלמת. במינון הנכון ותוך שמירה על מרווחי הזמן המקובלים בין הטיפולים. אפשר לחזור על הזרקת החומר ללא הגבלה גם במשך שנים.
ישנם מקרים נדירים שתרופה זו אסורה. כך למשל: בעלי מחלות דם מסוימות, נשים בהריון או נשים מניקות, אנשים שסובלים מחולשת שרירים – לא יכולים ליהנות מיתרונותיו הרבים של הרעלן .

פיסול פנים

עם הגיל רבים סובלים מדלדול ורפיון העור, שקעים בפנים, במיוחד מתחת לעיניים ובאזור הלחיים, דבר המשווה לפנים מראה מבוגר יותר ולעתים עייף או כועס.

פרוצדורה פשוטה של אסתטיקה רפואית מהירה, אשר אינה כרוכה בכאב מאפשרת להחזיר לפנים את הנפח שנעלם או לעצב את תווי הפנים מחדש ולהעניק להם פרופורציות חדשות. ניתן לתת לפנים נפח נוסף, למשל הגדלת שפתיים שהופכת אותן לחושניות יותר,הדגשת קו הלחיים, בנייה מחדש של הקו הלסת התחתונה, או הוספת נפח מסביב לעיניים, הסתרת שקעים כהים מתחת לעיניים ועוד – האפשרויות רבות וכולן ללא ניתוח, ללא הרדמה, עם תוצאות שמתקבלות תוך דקות ספורות.

שימוש בחומרי המילוי האיכותיים בעולם על בסיס נוגד חמצון מצולב

 מזותרפיה רפואית

מזותרפיה היא שיטת טיפול טבעית, בטוחה ובלתי פולשנית, המוכיחה את עצמה שוב ושוב כבר יותר מ-30 שנה. זוהי אלטרנטיבה אסתטית ייחודית המשלימה את הגישה הקוסמטית המסורתית, במהלכה מוחדרים לעור ולשכבותיו התומכות 'קוקטיילים' על טהרת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות ישירות לאזור הרצוי, אשר מזינים ומרעננים את העור, מעודדים את חידוש תאי העור, מעוררים את ייצור הקולגן ומאיצים את קצב חילוף החומרים בגוף.

הקוקטייל מוזרק ישירות לרקמות העור, כאשר החומר מוחדר לעומק הנע בין 4-5 מילימטר, והוויטמינים נותרים מאוחסנים בו למשך תקופה ארוכה, על כן, ניתן ליהנות מתוצאות הטיפול למשך חצי שנה ויותר.

טיפול זה אידיאלי לאזור המחשוף, הפנים, כפות הידיים והצוואר. כמו כן, טיפולי מזותרפיה יעילים במניעת הזדקנות העור, בטשטוש צלקות, בהפחתת שומן עודף, בפירוק צלוליט ונחשבים לטיפול אפקטיבי במקרים של נשירת שיער. ניתן להתחיל בטיפולים כבר בגיל 25, ולבצע אותם באופן שגרתי או חד פעמי, לצורך ריענון לקראת אירוע חשוב. ניתן להבחין בתוצאות הנראות לעין כבר לאחר טיפול אחד..

טיפול במזותרפיה נמשך בין 15 – 30 דקות בלבד, והוא בטוח לחלוטין, אינו מלווה בכאב או בתופעות לוואי.

מילוי שקעים מתחת לעיניים

שקעים מתחת לעיניים המוכרים גם כשחורים מתחת לעיניים, מופיעים כתוצאה מתהליך שינוי ברקמת שומן, נפילת שרירי פנים ונסיגת עצמות לחיים, אשר משווים לפנים מראה עייף ועצוב. כיוון שהעור מתחת לעיניים דק מאוד חשיפה לשמש, שינויים הורמונאליים וירידה במשקל עם דיאטה לא נכונה עשויים לגרום להיווצרות פיגמנטציה באזור הזה.

 

טיפולים אסתטיים מבצעים רק על ידי מומחים! לעוד פרטים נוספים צרו איתנו קשר!

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז