לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הסרת שיער בכל הגוף באמצעות לייזר

מחפשים מידע על הסרת שיער בלייזר לכל הגוף? כמובן! הקיץ מייד מגיע ואתם רוצים להיערך בהתאם עם הצרת היקפים, הורדת שומן בטני וכמובן עור חלק המאפשר לחשוף בבטחה ובגאווה כל איבר בגוף.

מחפשים טיפול מקיף להסרת שיער בכל הגוף מהרגליים ועד הפנים?

במכון היופי המוביל אורכידאה מציעים לכם הסרת שיער בלייזר כל הגוף לגברים ונשים עם הליך יעיל ומהיר, ללא חומרי אלחוש וללא כאב, עם תוצאות מעולות שעושות את כל ההבדל.

טיפול הסרת שיער לכל הגוף מיועד לגברים ונשים, לכל אזורי הגוף, לכל גוון עור ושיער, רמת צפיפות וקצב צמיחת שיער.

בקליניקה שלנו מבצעים טיפולי הסרת שיער בכל הגוף ע"י שימוש במכשיר לייזר Candela GentleMax Pro.

מדובר במכשיר שפותח על ידי חברת Candela האמריקאית והוא נחשב לטוב ביותר בעולם מסוגו.

עם מכשיר יעיל ומהיר זה לטיפולי הסרת שיער בלייזר ניתן להגיע לתוצאות מעולות בכל גווני העור, תוך חיסכון משמעותי במספר הפגישות בהשוואה למכשירי לייזר אחרים.

התוצאות המעולות שלו ניכרות בדיוק מצוין ובאפשרות לעבוד על כל מקום בגוף, כאשר הראשים השונים שלו מאפשרים מענה יעיל ומדויק ביותר המותאם לכל אזור.

למעשה, עם Candela GentleMax Pro זמן הטיפול מתקצר בעד שבעים וחמישה אחוזים לעומת על טיפול אחר, וזאת בלי כאבים מיוצרים, בלי צורך בג'ל ועם תוצאות מצוינות של עור חלק וייחודי מעורר השתאות ומחמאות – קנדלה מעולה להסרת שיער בלייזר בכל הגוף.

הסרת שיער בכל הגוף – תכנית מותאמת אישית 

תוכנית הסרת שיער בלייזר לכל הגוף המוצעת על ידינו מאפשרת לעבור הליך מקיף ושלם שבסופו תיהנו מגוף מטופח, חלק ואסטטי, זאת עם השקעה מוגדרת מראש ועם לוחות זמנים ברורים.

בתוכנית זו המותאמת אישית לכל אחד, מטיפול לטיפול יירדו כמות השערות בגוף וקצב צמיחתן יואט, עד לקבלת תוצאה סופית חלקה ומטופחת.

טיפולי הסרת שיער לכל הגוף מתאימים לנשים וגברים עם כל גוון עור ולכל חלקי הגוף לרבות פנים, בית שחי, צוואר, גב, כתפיים, רגליים, ידיים, ישבן, מפשעה, בטן וחזה.

כל תוכנית טיפולים מתחילה בפגישת ייעוץ, עם אבחון ראשוני, תיאום ציפיות ובניית תוכנית עם לוחות זמנים מותאמים אישית.

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף 

חשוב להדגיש כי מאפייני הסרת שיער בלייזר בכל הגוף אינם אחידים והם משתנים בהתאם לנתוני כל מטופל, צפיפות השיער של גופו, גוון עורו וקצב גדילת השיער. כך למשל, בדרך כלל טיפולי כל גוף בנשים קצרים יותר מאשר גברים, בהיותן פחות שעירות.

כמו כן, משך הטיפול משתנה בהתאם לאזור בגוף שמסירים ממנו שערות. כך למשל, יש הבדל בקצב הטיפול באזורים רגישים בגוף כמו בית השחי או מפשעה, לעומת אזורים פחות רגישים כמו רגליים וגב.

גם אופי גדילת השיער משפיע על מהירות הטיפול. כך למשל, הסרת שיער מהחזה איטית יותר מאשר מהידיים בגין צורת גדילת השערות.

בנוסף מושם דגש רב יותר בהסרת שיער באזורים חשופים כמו הפנים או הרגליים, וכן יש הבדל בין בקשה להסרה מלאה של שיער לבין דילול כמות שיער באזור.

למשל, יש גברים הרוצים לדלל כמות שיער בחזה ולא להסירו לגמרי.

הסרת שיער בלייזר לכל הגוף
הסרת שיער בלייזר לכל הגוף

הורדת שיער כל הגוף

יש לכם שאלות נוספות בנוגע להסרת שיער בכל הגוף?

לקביעת תור להסרת שיער בלייזר כל הגוף, לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות ולעוד פרטים בנושא, צרו קשר עם מכון יופי אורכידאה בטלפון 077-9968753 או במייל info@orchideaspa.co.il.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז