לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר לגברים בכפר סבא

במכון אורכידאה אנו מספקים שירותי הסרת שיער בלייזר לגברים באמצעות מכשור מתקדם ביותר מסוג דיודה לייזר. מכשיר זה, שהינו מפופולאריים בעולם, מציג רמה גבוהה ביותר של ביצועים והוא נחשב לאחד מפתרונות הסרת שיער לגברים היותר יעילים בשוק. המכון פועל לאור סטנדרטים גבוהים במיוחד של שירות, המסופק על ידי צוות מיומן, אחראי וקשוב. הצוות בונה לכל לקוח תוכנית טיפולים מותאמת במדויק  לרצונות וצרכים אישיים, זמן פנוי והגדרות תקציב.

הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער לגבר – טיפול נפוץ בימנו

בעשור האחרון, מודעות לנושאי טיפוח ויופי כבר אינה נחלתו הבלעדית של המין הנשי, ובקרב יותר ויותר גברים עולה המודעות לאסטטיקה ולמראה. מכאן גם עולה הרצון לשפר את החזות החיצונית, בין היתר על ידי הורדת שיער בלייזר.

למעשה בשוק של ימינו כארבעים וחמישה אחוזים מהעוברים טיפולים להסרת שיער בלייזר הינם גברים. הם מבקשים להסיר שיער באופן מלא או חלקי מאזורים שונים בגוף, לרבות מאזור החזה, הגב, הצוואר, כתפיים, בטן, ישבן אוזניים, ידיים, רגליים, מפשעה ולחיים.

הביקוש לטיפולי הסרת שיער לגברים נובע מסיבות נוספות, כגון:

  • מודעות אסטטית – כאמור, בעשור האחרון יותר ויותר גברים מציגים רמה גבוהה של מודעות אסטטית לחזות גופם, הניכרת בין היתר בטיפוח עצמי ובהורדת שערות מחלקי גוף שונים.
  • העדפה של המין הנשי – מסתבר שנשים בימינו פחות נמשכות לגברים שעירים יתר על המידה, בייחוד בפלג גוף עליון באזור החזה, הגב והבטן.
  • שיטה מועדפת – הורדת שיער בלייזר חוסכת לגברים את הטרחה, הזמן, המאמץ והכאב לשם הסרת שיער בגילוח או הורדת שיער בעזרת שעווה, הגורמים גם לתופעות לוואי לא נעימות של אדמומיות, רגישות , גירוד ופצעים בעור. מאידך, טיפול בלייזר מאפשר להסיר שיער באופן ממוקד, מהיר ויעיל עם תוצאות אפקטיביות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לגברים – למי זה מתאים?

טיפולי הסרת שיער בלייזר צברו פופולריות בקרב גברים המחפשים פתרון קבוע יותר לשיער לא רצוי. בעוד שאם בעבר טיפולי הסרת שיער היו רק לנשים, כיום הסרת שיער בלייזר הפכה לאופציה מעשית גם עבור גברים. עם זאת, גורמים מסוימים קובעים את התאמתו של טיפול זה לגברים.

התאמה לפי סוג שיער ועור

הסרת שיער בלייזר עובדת בצורה הטובה ביותר על אנשים עם שיער כהה ועור בהיר. הסיבה לכך היא שהלייזר מכוון לפיגמנט בזקיק השערה, ושיער כהה יותר סופג יותר אור, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר. גברים עם שיער בהיר יותר עשויים שלא לחוות הצלחה רבה בהסרת שיער בלייזר, אם כי טכנולוגיות חדשות יותר הופכות ליעילות יותר עבור אלו עם שיער בהיר יותר. בנוסף, אנשים עם גווני עור כהים יותר עשויים לדרוש לייזרים מיוחדים כדי למנוע נזק לעור.

תחום הטיפול

על ידי מכשיר להסרת שיער ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בחלקים שונים בגוף, לרבות הגב, החזה, הידיים, הרגליים והפנים. גברים בדרך כלל מבקשים להסיר שיער באזורים כמו הגב והחזה, שבהם צמיחת שיער יכולה להיות צפופה ועבה. עם זאת, אזורים רגישים כמו מפשעות ופנים דורשים התייחסות מדוקדקת ומומחיות מאנשי מקצוע מיומנים. בסך הכל, גברים השוקלים הסרת שיער בלייזר צריכים להתייעץ עם מומחים בתחום כדי להעריך את התאמתם על סמך סוג השיער והעור, כמו גם אזור הטיפול הרצוי.

הסרת שיער בלייזר לגבר בקליניקת אורכידאה

יש לכם שאלות נוספות בנוגע להסרת שיער בלייזר לגבר? אנו בקליניקת אורכידאה נשמח לספק לכם טיפולי הסרת שיער לגברים בסטנדרטים גבוהים, יש לנו בקליניקה מכשור מתקדם שמאפשר להסיר את השיער בצורה יעילה וטובה. לקביעת תור לטיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים, לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם מכון אורכידאה בטלפון 097452256 או במייל  info@orchideaspa.co.il.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז