לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

סימני מתיחה – שיטות טיפול

טיפול בסימני מתיחה מציע את האפשרות להעלים או לטשטש את הסימנים נוצרים על העור לאחר שזה איבד מגמישותו לאחר שינויים משמעותיים במתיחתו. אורכידאה – מכון יופי וקליניקה לאסתטיקה רפואי, מציעים לכל אדם את הטיפול היעיל ביותר בתחום על מנת שיהיה אפשר להיפטר מכל אותם הסימנים שהופיעו לפתע על העור ופשוט נדמה כי מסרבים לעזוב.

חשיבותו של טיפול בסימני מתיחה

בשלב הראשון יהיה עלינו להבין מה הם למעשה סימני המתיחה. הסימנים הללו הם קרעים פנימיים בשכבת העור התחתונה ונוצרים בשעה שאזור מסוים בגוף מתרחב בצורה משמעותית בזמן קצר יחסית. העור לא מצליח לשמור על גמישותו בעת שינויים דרסטיים אלו, ועל כן עלולים להיווצר אותם הקרעים.

גם לאחר שהורדנו משקל משמעותי אנו עשויים לגלות כי הדרך אל הגוף המושלם עליו חלמנו עדיין ארוכה, זאת הודות לסימני המתיחה שכעת מעטרים את הגוף בכל המקומות הלא נכונים. על מנת להיפטר מהם עולה הצורך לפנות אל טיפול בסימני מתיחה אשר יתבצע על ידי המומחים בתחום.

אין ספק כי ככל שנהיה בטוחים ושלמים יותר עם בגוף שלנו, נוכל להתנהל בצורה בטוחה יותר וליהנות מאיכות חיים ברמה אחרת. אך בשעה שאנו סובלים מנוכחותם של סימני מתיחה הדבר עשוי להיות מאתגר במיוחד, שהרי ננסה להסתיר את אותם הסימנים ונמנע מלבישת בגד ים אהוב. טיפול בסימני מתיחה יכול לסייע לנו להשיב את הביטחון העצמי ודימוי הגוף המבוקש.

 

סימני מתיחה – שיטות טיפול

מטפלים בסימני המתיחה – זוכים בחיים מאושרים יותר

במציאות בה אנו חיים, למראה החיצוני ישנה השפעה רבה, בין אם נרצה ובין אם לא. על כן נוכל לראות אנשים רבים אשר בוחרים לפנות אל הטיפולים הקוסמטיים והאסתטיים על מנת שלמצוא את הטיפול היעיל ביותר שיוכל לסייע לנו להיפטר מכל אותם תסמינים שאין אנו נהנים מהם. זאת לרבות סימני מתיחה, צלוליט, קמטים ושומן שאין אנו מעוניינים בו. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי של אורכידאה וללמוד את כל שנחוץ לכם על מנת להכיר לעמוק את הטיפולים השונים אשר ניתן לקבל בקליניקה.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז