לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

פיגמנטציה וכתמי עור – למה חשוב לטפל בכך?

פיגמנטציה וכתמי עור – למה חשוב לטפל בכך?

עור הפנים שלנו מהווה איבר רגיש מאוד בגוף. מראה עור הפנים שלנו יכול להשתנות בהתאם למצב הרוח שלנו, מזג האוויר, הגיל שלנו וגם המזון שאנחנו אוכלים. אצל אנשים רבים יש הופעה של פיגמנטציה וכתמי עור בפנים בגלל חשיפה מוגברת לאור השמש, תזונה לקויה, לחץ וחרדה רגשיים או אכילה של מזון לא בריא. פעמים רבות כאשר יש לנו כתמים בעור לא ניתן להסביר זאת על ידי סיבה אחת פשוטה – מכלול סיבות מורכב הוא מה שגורם להופעה של הכתמים בפנים או בחלקים אחרים בגוף. כאשר יש לנו כתמים בעור הפנים והגוף חשוב מאוד להתעלם מכך ולחכות שזה יעבור – חשוב לטפל בכך בעזרת קוסמטיקאית פרא רפואית המתמחה בכך.

פיגמנטציה וכתמי עור – איך טיפול בזה ישפר את מראה הפנים שלנו?

פיגמנטציה וכתמי עור הם תופעה שכיחה מאוד בישראל בה קרני השמש חזקות ורוב האוכלוסייה סובלת ממצב של דחק וחרדה (בשל המצב הביטחוני, שירות החובה בצבא וגם המצב הכלכלי במדינה). החשיפה המוגברת לשמש והלחץ והחרדה יכולים להוביל למצב של תופעות בריאות שונות כמו למשל הופעה של כתמים על העור שלנו. טיפולים קוסמטיים פשוטים יחסית שכוללים טיפול טבעי בצמחים או בפילינג יכולים לטשטש את הכתמים בעור ובמקרים מסוימים אף להעלים אותם כמעט לחלוטין.

פיגמנטציה וכתמי עור – לגברים ונשים

פיגמנטציה וכתמי עור היא בעיה שכיחה מאוד גם בקרב גברים וגם ברב נשים. פעמים רבות בגלל קצב החיים הקדחתני וכל העומס שיש לנו בבית ובעבודה הגוף שלנו הוא מי שמשלם את המחיר. בעקבות לחצי החיים ואופי החיים המודרניים המראה האישי שלנו יכול להיפגע ואנחנו יכולים לסבול ממצב של הופעת כתמים שונים בעור שלנו. במקרה בו התחילו להופיע כתמים בעור שלנו עלינו קודם כל לפנות לרופא עור ולוודא שהכתמים לא מצביעים על שינוי במצב הרפואי שלנו או על בעיה רפואית (אל מעשנים למשל יש סיכוי גדול יותר להופעה של כתמים על העור). מומלץ מאוד גם לפנות לקוסמטיקאית מומחית שתבנה לנו תכנית טיפולים אישית להעלמת הכתמים.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז