לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

יתרונות של טיפולי הצרת היקפים לנשים

נשים רבות לא מרוצות מהיקף הגוף שלהן. כל אישה כמעט תשמח לחזור להיקף הגוף שהיה לה בגיל חמש עשרה או בגיל עשרים. ככל שאנחנו מתבגרים והגיל שלנו מתקדם יותר כך אנחנו צריכים להתמודד עם מצב של עלייה במשקל והתרחבות ההיקף שלנו. טיפולי הצרת היקפים יכולים לאפשר לנשים רבות להקטין את גודל היקף המותניים שלהן כך שהוא יהיה צר יותר ומחוטב יותר. ככל שהמראה שלנו יהיה חטוב יותר כך נוכל להרגיש בטוחים יותר בעצמנו. טיפול הצרת ההיקף יכול לכלול טיפול של המסת שומן, טיפול מזותרפיה או טיפול של חיטוב ועיצוב הגוף כולל עיצוב הישבן.

טיפולי הצרת היקפים לנשים שלאחר לידה

טיפולי הצרת היקפים יכולים להתאים מאוד לנשים שלאחר לידה. נשים רבות מעלות משקל רב לאחר שהן ילדות תינוק. לאחר לידת תינוק המשקל הגופני של נשים רבות עולה וקשה להן מאוד לרדת במשקל או להקטין את היקף המותניים שלהן. התסכול של נשים רבות אלו הוא גדול מאוד ופעמים רבות הן לא יודעות מה לעשות בשביל לחזור למשקל ולהיקף שהן אוהבות. הטיפולים עצמם לא כואבים והם אמנם לא נעימים מאוד אך הם לא כרוכים במידה גדולה מאוד של חוסר נוחות או כאב חד. היעילות של טיפולים אלו גדולה מאוד והיא יכולה לאפשר לכל אישה לחזור להיקף ולמשקל שהיא הכי אוהבת את עצמה בו.

טיפולי הצרת היקפים לנשים בגיל המעבר

טיפולי הצרת היקפים יכולים להתאים מאוד לנשים בגיל המעבר. נשים רבות בגיל המעבר מעלות משקל לגוף שלהן וגם היקף הגוף והמותניים שלהן גדל באופן משמעותי בגלל שינויים הורמונליים שונים. כתוצאה מהשינויים שחלים על נשים בגיל המעבר הן יכולות לחוש חוסר שביעות רצון מהמראה האישי שלהן וממשקל הגוף שלהן. טיפול קוסמטי פרא רפואי הנערך על ידי קוסמטיקאית מקצועית ובעלת ניסיון רב. ככל שנבחר לעבור טיפול מקוסמטיקאית שרמת המומחיות שלה גבוה יותר כך נוכל להיות בטוחים שנוכל להצר את ההיקפים שלנו וליהנות מגוף חטוב ויפה יותר לאורך תקופת זמן משמעותית

טיפולי הצרת היקפים לנשים

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז