לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

מתיחת פנים ללא ניתוח

לכולנו אכפת מהאופן בו אנחנו נראים והדעה של אנשים אחרים על המראה שלנו. כאשר אנחנו מתבגרים בפנים שלנו יכולים להופיע קמטים בגלל הגיל, בגלל החשיפה המרובה לאור השמש וגם בגלל לחץ או מתח רגשיים. אם אנחנו רוצים להחזיר את הפנים שלנו למראה חלק ללא קמטים אבל אנחנו חוששים מניתוח פלסטי פולשני אנחנו צריכים להיות מודעים לאפשרויות אחרות שעומדות בפנינו. אנחנו יכולים למשל לעבור סדרת טיפולים של מתיחת פנים ללא ניתוח. כיום ניתן לבצע מתיחת פנים בעזרת חוטים או בעזרת חומרים שונים – מבלי שתהיה התערבות של מנתח פלסטי. כך אנחנו יכולים לשפר את מראה הפנים שלנו ולהפוך אותו לצעיר יותר במינימום סיכון והשקעה.

 מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח – שדרוג המראה החיצוני

מתיחת פנים ללא ניתוח יכולה לאפשר גם לגברים וגם לנשים להיראות הכי יפה בעולם. אנחנו הכי יפים כאשר אנחנו מרגישים יפים. אם אנחנו מרגישים שאנחנו לא אוהבים את המראה של הפנים שלנו אנחנו לא צריכים לעשות לאף אחד חשבון – אלא ללכת עם האמת הפנימית שלנו ולעבור טיפולים של מתיחת פנים. טיפולים אלו ישדרגו את המראה החיצוני שלנו ויאפשרו להרגיש הרבה יותר בטוחים בעצמנו כאשר אנחנו הולכים למפגשים חברתיים או נמצאים בסביבת עבודה מאתגרת.

טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח לנשים

טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח יכול להתאים מאוד לנשים מצליחות שיודעת מה הן רוצות ויש להן מטרה בחיים. אישה שיודעת מה היא רוצה לא צריכה להתפשר על הרצונות האישיים שלה והיא יכולה בהחלט להפוך את המראה שלה לצעיר ומושך יותר על ידי טיפולים קוסמטיים שונים. טיפולים אלו הם לא מאוד יקרים מבחינה כלכלית והם יכולים לאפשר לכל אישה להגשים את עצמה ואת היעדים שיש לה בחיים. הטיפולים לא כרוכים בכאב פיזי חזק ולא לוקח הרבה זמן לעבור אותם. ככל שנתמיד יותר בטיפולים אלו כך מראה עור הפנים שלנו יהיה מתוח וחלק יותר ונוכל להיראות הרבה יותר טוב. הטיפולים הללו הפכו להיות אהובים ואהודים בקרב נשים (וגברים!) רבים שפשוט רוצים להיראות הרבה יותר טוב.

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז