לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

איך לשמור על עור פנים מטופח וצעיר?

פילינג

איך לשמור על עור פנים מטופח וצעיר?

ניתן לומר כי עור פנים מטופח וצעיר הוא חלומן של נשים רבות, במיוחד של אלו אשר חוות על עורן את סממני ההתבגרות. למרבה המזל, בעולם המודרני של היום אין מדובר בחלום בלבד אלא שבעזרת הטיפולים הנכונים ניתן להפוך כל חלום למציאות. אז נכון אי אפשר לעצור את הזמן, אבל ללא ספק ניתן לעכב אותו ביעילות.

על פילינג שמעת? כל הסודות של ניקוי עמוק

פילינג לפנים זו אחת השיטות "העתיקות" שקיימות לשיפור מראה העור. העור שלנו אשר מהווה את האיבר הגדול ביותר בגוף ומשמש כמגן, חשוף מדי יום ביומו לנזקים ופגעים שונים ביניהם: נזקי שמש, נזקי עישון, נזקי תזונה לא נכונה וכן נזקי תרופות, תורשה ואף הזדקנות. בעזרת פילינג ניתן לקלף את אותן השכבות המתות שניזוקו ולעודד את העור להתחדשות. ישנם סוגים שונים של פילינג בדרגות עומק שונות אשר כל אחד נותן מענה אחר לעור הפנים, בהתאמה מלאה לסוג העור ו"הבעיות" עמן רוצים להתמודד. היות ולא כל סוג פילינג מתאים לכל אחת לפני שפונים לאפשרות זו מומלץ להתייעץ עם מומחים לתחום.

גם טיפולי פנים מסוגים שונים – לא חסרים

כיום תחום הקוסמטיקה אינו חף מטיפולי פנים אשר כולם כאחד מציעים לנשים את האפשרות ליהנות מעור פנים מטופח וצעיר, זאת ללא התערבות פולשנית הכרוכה בעליה על שולחן הניתוחים. רוב רובם של טיפולים אלו נחשבים ליעילים, הם אינם דורשים זמן החלמה ומאפשרים לחזור מיד לשגרת החיים. כמו כן בתחום זה עולים וקמים חידושים ללא הרף ונעשה שימוש בטכנולוגיות חדישות לשם מיצוק העור. כך למשל ניתן להיתקל בטיפולי גלי רדיו, טיפולי מזותרפיה, טיפולי חמצן ועוד אשר אינם כוללים את השימוש במחטים אלא במכשור ייעודי ומתקדם במיוחד.

שגרת טיפוח יומיומית

כמובן שלצדם של כל הטיפולים שקיימים בתחום מיצוק העור והשגת מראה עור מטופח וצעיר חשוב גם לשמור על שגרת טיפוח יומיומית תוך שבוחרים את המוצרים בהם עושים שימוש בקפידה. את עור הפנים כדאי ורצוי לנקות כל יום לפני השינה וכן למרוח קרם לחות אשר משמש להזנה. יש לציין כי עור פנים מטופח הוא גם תוצר של תזונה נכונה ושל שתיית מים מרובה ועל כך יש להקפיד במידה רבה. כיום ניתן ליהנות גם משלל מוצרים אשר כוללים רכיבים פעילים טבעיים ואינם מכילים חומרים מלאכותיים אשר להם תוצאה לא פחות טובה.

ולסיכום – אין חכם כבעל ניסיון

כולנו היינו רוצות לשמור את עור הפנים שלנו כמה שיותר מטופח וצעיר לאורך זמן ואכן בעידן המודרני ניתן לומר שהדבר הופך להיות יותר ויותר אפשרי. עם זאת מומלץ לאתר מומחים לדבר אשר יחלקו עמכן את חוכמתם וניסיונם ולו רק כדי שתוכלו לאתר את הטיפולים האפקטיביים והמתאימים ביותר לעור הפנים שלכן.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז