לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

איך נפטרים מצלוליט?

איך נפטרים מצלוליט?

איך להיפטר מצלוליט?

שימו את כל המוצרים והתרופות בצד! הדרכים היעילות ביותר ( לא הניתוחיות ) כדי להפחית את מראה הצלוליט – פעילות גופנית, שבע עד שמונה שעות של שינה איכותית, והרגלי תזונה נכונים, הכוללים שתיית מים והימנעות מהתייבשות. מחקרים מראים שתזונה ושינה הם ללא ספק צמד וחמד שזה נוגע לצלוליט הם בהחלט נחשבים כזוג החזק ביותר. כפי שהם מהווים את הרוב המכריע של חיי היום – יום שלנו.

צלוליט הוא בעצם ההצטברות של תאי השומן ברקמות שמתחת לעור, מה שנותנת לאותו איזור מראה נקבובי. צלוליט מופיע ברובו באיזור הירכיים. אך גם ניתן למצוא אותו בחלקי גוף כגון ישבן, בטן ומותניים. צלוליט מופיע בעיקר אצל נשים בוגרות אך גם ניתן למצוא אותו צץ בגילאים צעירים יותר. צלוליט לא נחשב מחלה אלא בעיה אסתטית שטיפול מקיף, שינה טובה ותזונה בריאה יכולה לפתור ולהעלים אותו עם הזמן.

להיפטר מצלוליט באמצעות פעילות גופנית 

כולם אומרים חיטוב הגוף וכאשר מדברים על הפעילות הגופנית, אסטרטגיות אימון המתאימות לגופך בהחלט יעילות יותר מאשר אימון ספורטיבי כזה או אחר. אז במידה שאת צריכה עזרה לשרוף את שכבות השומניות האלו, אימון מותאם אישית בשבילך הוא אופציה נהדרת. חשוב לציין כי הגנטיקה משחקת תפקיד גדול בגופך כאשר אנחנו מדברים על צלוליטיס, אבל אם את מיישמת את שלושת הגורמים המרכזיים לעיל, ניתן להפחית את מראה הצלוליט באופן דרמטי.

חשוב להזכיר! נשים רבות חושבות כי אירובי ואימוני כוח קלים הכוללים משקולות במספר גבוה של חזרות הם התשובה לטיהור הגוף שלהן והסרת שומן לא רצוי אבל למרות מה שאת יכולה לשמוע ממאמן הכושר האהוב עליך או לקרוא במגזין האופנה האחרון, זה לא נכון! המציאות היא כי את אף פעם לא תראי את התוצאות הרצויות בזמן שהיית מצפה באמצעות שיטות האימון האלו.

התוצאות הרצויות שאת מחפשת יכולות להופיע בפחות זמן שאת מבלה בחדר כושר. המפתח האמיתי הוא לשלב מהלכים של אימוני כוח עם סוגי אימונים שונים באינטנסיביות גבוהה . אימון כוח לא רק משפר את הטונוס של רקמת שריר, אבל  גם עוזר לשמור את רקמת השריר הרזה בגוף שלך לאורך זמן, כלומר לאורך זמן גם הרגליים וגם הישבן שלך יראו הרגליים ואת התחת שלך בסופו של דבר ייראו שטוחות יותר. לבסוף, על ידי שילוב של סוגי אימונים שונים באינטנסיביות גבוהה תוכלי לשרוף יותר קלוריות בכמות זמן קצרה יותר תוך שמירה על קצב חילוף חומרים גבוה במשך שעות גם אחרי שאת עוזבת את חדר הכושר.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז