לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולים מתקדמים עבור הורדת שיער בלייזר לנשים

הורדת שיער בלייזר לנשים

הורדת שיער בלייזר לנשים היא טיפול מבוקש המאפשר להיפטר באופן מהיר ויעיל משערות בגוף ובפנים. בקליניקה לאסתטיקה רפואית אורכידאה מציעים טיפולי הסרת שיער בלייזר לנשים עם מכשור חדשני, ללא כאב, המתאימים לכל סוגי העור ועם תוצאות שאי אפשר להתווכח איתן.

פתרון מבוקש להסרת שיער

הצורך בהסרת שיער לנשים קיים כבר שנים רבות והוא נובע מגישות לטיפוח, אסטטיקה והיגיינה. בעבר הסרת שיער בוצעה באמצעות מכשירים ותכשירים שונים כמו סכין גילוח או שעווה חמה. התוצאות אלו היו חלקיות וזמניות והן גם גרמו לא אחת לגירוד, פריחות ופצעים. למרבה השמחה, בימינו הסרת שיער נשים מוצעת עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שבראשם עומדת האפשרות להורדת שערות בלייזר. מדובר בהליך בן מספר טיפולים שאינם כואבים, המתאים לכל סוג וגוון עור של נשים ולכל אזור בגוף, לרבות הסרת שערות מעור הפנים, בית שחי, מפשעה, ידיים, רגליים, חזה ועוד. בתום הטיפולים זוכה האישה לעור חלק ונטול שערות למשך תקופה ממושכת במיוחד.

מכשיר לייזר חדשני להסרת שיער בלייזר

בקליניקה שלנו עושים שימוש במכשיר לייזר Candela GentleMax Pro. מדובר במכשיר שפותח על ידי חברת Candela האמריקאית והוא נחשב לטוב ביותר בעולם מסוגו. עם מכשיר יעיל ומהיר זה ניתן להגיע לתוצאות מעולות בכל גווני העור, תוך חיסכון משמעותי במספר הפגישות בהשוואה למכשירי לייזר אחרים. התוצאות המעולות שלו ניכרות בדיוק מצוין ובאפשרות לעבוד על כל מקום בגוף, כאשר הראשים השונים שלו מאפשרים מענה יעיל ומדויק ביותר המותאם לכל אזור. למעשה, עם Candela GentleMax Pro זמן הטיפול מתקצר בעד שבעים וחמישה אחוזים לעומת על טיפול אחר, וזאת בלי כאבים מיוצרים, בלי צורך בג'ל ועם תוצאות מצוינות של עור חלק וייחודי מעורר השתאות ומחמאות.

הסרת שיער בלייזר לחלקי גוף שונים

הורדת שיער בלייזר לנשים המסופקת על ידינו מתאימה לאזורים שונים בגוף, לרבות בית שחי, שערות על הפנים, ידיים, רגליים ומפשעה. לכל אישה תיבנה תוכנית טיפול מתאימה, עם פירוט שלבי הורדת שיער באזורים שונים ומספר טיפולים הנדרש לכל אזור. לרוב תוכנית הטיפולים תתמקד תחילה באזורים יותר חשופים כמו ידיים, שפם ובית שחי. בנוסף, ניתנת עדיפות לאזורים שנדרשים בטיפול נרחב, כמו אזורי עור גדולים או אזורים בהם השיער גדל באופן צפוף.

הורדת שיער בלייזר לנשים

לקביעת תור להורדת שיער בלייזר לנשים, לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם הקליניקה לאסתטיקה רפואית אורכידאה בטלפון 077-9968753 או במייל info@orchideaspa.co.il.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז