לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המחיר של הצלוליט- למה שתסבלי? לכי על המסת שומן!

טיפול בצלוליט

המחיר של הצלוליט- למה שתסבלי? לכי על המסת שומן!

צלוליט הוא אחת הבעיות הקשות לסובלים ממנו. על הגוף באזורים מסוימים בעיקר באזור האגן, הבטן והירכיים. המראה לא אסתטי ובלתי מחמיא ויש נשים הסובלות מצלוליט ומתביישות מאוד בגוף שלהן, מה שגורם להן גם לחוסר ביטחון עצמי ובעיקר ברגעים אינטימיים.

התופעה יכולה להתקיים עקב עודף שומן או רזון קיצוני והרבה פעמים אחרי דיאטה לא בריאה אשר "עוקפת" את מאגרי הצלוליט ובעיקר אם לא מעורבת בה פעילות ספורט.

המסת תאי הצלוליט חייבת לערב את רקמות החיבור אשר ביניהן מצטברים תאי השומן, זאת עקב חסימות של שומן המונעים מהרקמות את "המזון" שהם זקוקים לו ובהיעדרו נוצרת באזור חוסר אלסטיות, הצטברות של תאי שומן. מבחוץ זה נראה כמו "קליפה של תפוז" אבל בתוכן פנימה יכולות לחוש הנשים, שחרב עליהן עולמן. הן מתביישות ללכת לים, נמנעות ממצבים אינטימיים גם בנישואין שלהן והמחיר שהן משלמות הוא כבד ויקר. הן מאבדות את הביטחון העצמי שלהן, מרגישות לא נשיות וחלקן אף זקוקות לטיפול פסיכולוגי בשל דימוי גוף נמוך. הכול בגלל הצלוליט הזה.

גלי אולטרסאונד והביטחון העצמי שלך בשמיים!

עד היום בשוק המסת שומן הצלוליט חדרו כל מיני משחות וקרמים להמסת שומן, טכניקות ושיטות שונות אך שיטת המסת השומן הצלוליטי באמצעות גלי אולטראסאונד היא השיטה הכי מתקדמת, חדישה ובעלת תוצאות מוכחות בגלל הסיבות שלהלן:

  • המסת השומן הצלוליטי באמצעות גלי אולטרסאונד היא השיטה היחידה שמצליחה לפעול (באופן לא פולשני) בדיוק על התאים השומניים.
  • המסת שומן עם גלי אולטראסונד "מציפה" את התאים השומניים מעל לשכבת הדרמיס של העור (מתחתיה הם שכנו בביטחון, התנפחו והתעבו), וכאשר הם זמינים למעלה כל מה שאתם צריכים זה "לתקוף" אותם עם גלי אולטרסאונד שמקבילים לתרגילי התעמלות ספציפיים לאזור. בהנחה שלא כל מי שסובל מאזורי צלוליט יכול להגיע לחדר כושר ולטרוח על האזור, בא מכשיר גלי האולטרסאונד של המסת השומן, ועושה לכם את העבודה בדיוק באזור השנוא עליכם "גבעות הצלוליט הבצקיות" שבגללן אתם גם נמנעים מלהביט במראה.
  • הטיפולים בהמסת שומן ע"י גלי אולטרסאונד מתבצעים ללא כל כאב ונחשבים יעילים – טיפול בצלוליט מושלם!
  • טיפול בגלי אולטרסאונד להמסת השומן תורם להאצת חילוף החומרים, ניקוי רעלים מהגוף, המסת שומן וחיטוב האזור, הצרת היקפים, טיפול ממוקד באזור הצלוליט גם באזורים קטנים, טיפול בטוח עם תוצאות מרשימות אחרי טיפול אחד.
  • טיפול טבעי שלא משאיר שום סימן ועושה רושם, כאילו אזור הצלוליט שלכם עבר התעמלות במכון כושר…
מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז