לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן באמצעות גלי רדיו


המסת שומןישנן כל מיני שיטות להמסת שומן. יש הבוחרים בניתוחי שאיבת שומן שזהו תהליך פולשני וגם התגלה כבלתי מועיל משום שהשומן חוזר אחרי שנה ובגדול.

יש אנשים שעושים דייאטת כסאח לא בריאה, הכול כדי להצר היקפים. יש אנשים שנוטלים גלולות להאצת תהליכי עיכול ועוד ועוד שיטות ופטנטים שכל כולם מנסים לבצע המסת שומן בהצלחה.

רק כדי להבין על מה אנחנו מדברים, המסת שומן נוגעת להצטברות של שומנים בשכבת הדרמיס (השכבה התת עורית) אשר במשך הזמן נראות כמו "גבעות" מכוערות מיותרות ויוצרות מראה צלוליטי ובלתי מחמיא.

נשים וגם גברים סובלים מעודפי שומן ומחפשים דרך ופתרון כדי להשיל אותם בצורה הכי טבעית ובלי תופעות לוואי.

המסת שומן באמצעות גלי רדיו RF, היא שיטה בטוחה עם תוצאות מרשימות במיוחד.

מהי שיטת המסת שומן באמצעות גלי רדיו?

המסת שומן באמצעות גלי רדיו עושה שתי פעולות יחד. היא מצליחה לפרק את מצבורי השומן ומצד שני מעצבת ומחטבת את הגוף.

מצבורי שומן שזקוקים לתהליך של המסת שומן מצטברים בדרך כלל בבטן, בסנטר, בזרועות, בירכיים ובחזה. זהו שומן שלרוב קשה מאוד להתפטר ממנו גם אחרי פעילות גופנית, משום שהוא "נדבק" לאזורים מסוימים אליהם קשה למקד פעילות גופנית וגם אם יורדים במשקל עדיין מצבורי השומן נראים גלויים ומכערים את הגוף.

הדבר שיכול "להזיז" למצבורי השומן האלה בשיטה של גלי רדיו RF, הוא שלאזור השומני מעבירים גלי רדיו בעוצמה הדרושה (משתנה ומותאם לכל מטופל), האזור מתחמם וכתוצאה מכך הרקמות מתכווצות והשומן מתפרק ומתפזר.

עצם טיפול המסת השומן!

טיפול באמצעות גלי רדיו RF אידיאלי למקומות קטנים בהם יש הצטברות של שומן (ואיך נגיע אליהם בכלל?). כך אפשר לכוון את גלי הרדיו לאזור השומני ולבצע את הפירוק. התוצאות ניכרות כבר אחרי טיפול אחד ובהחלט ניתן לראות תוצאות של הצרת היקפים בגוף.

השיטה הזו היא אחת השיטות הנבחרות לטפל בהמסת שומן לאנשים שמנים ולאנשים שעולים ויורדים במשקל ואין להם משקל יציב. היא מתאימה במיוחד לטיפול באזורים בהם יש הצטברות שומן, והיא עושה פעולה נקודתית של פירוק שומן.

בעבר הייתה חשיבה כי פעילות ספורט למשל יכולה להועיל במקרים של הצטברות שומן אבל הסתבר כי רק ניתוח פולשני יכול להגיע למקומות הצטברות השומן. כיוון ששאיבת שומן התגלתה כפיתרון זמני ואחרי שנה אדם מעלה במשקל את מה שנשאב ממנו, השיטה של המסת שומן באמצעות גלי רדיו היא שיטה לא פולשנית ועם תוצאות בטוחות ומספקות מאוד.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז