לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן בטכנולוגיית גלי רדיו

המסת שומן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המסת שומן בטכנולוגיית גלי רדיו

המסת שומן באמצעות גלי רדיו היא בעצם פטנט הנועד להמיס בעדינות ולהסיר עודפי השומן דרך חתך במיקום בולט ובכך הסרת השומן, ההסרה היא תהליך הרבה פחות טראומטי, המקטין באופן משמעותי את הכאב שלאחר הטיפול ובנוסף מונע נפיחות או אי נוחות. טיפול המסת שומן בטכנולוגיית גלי רדיו יבטל את השכבות השומניות ותספק שיפורים שיעזרו לגופך ויספקו לו את הטיפולים המתקדמים ביותר בשוק. גלי הרדיו מותאמים לאיזור המבוקש בעוצמה המתאימה ומבצע במקביל 2 פעולות. מחמם את האיזור המטופל עד המסת תאי השומן ומוסיף מין "משטח" רחב שמונח על העור ועושה פעולת גיהוץ כך בעצם הטיפול מונע היווצרות גושי שומן תת עוריים מה נותן את האפשרות לעור להיות חטוב, הדוק, יפה.

יתרונות של טיפול המסת שומן בגלי רדיו 

אחד המאפיינים הייחודיים של טכנולוגיית גלי הרדיו היא היכולת הבטוחה לחמם את הרקמות הרכות. חימום עדין ועמוק שכזה יוביל להידוק הגוף באופן משמעותי, לעתים קרובות עם התכווצות הרקמות הרכות של עד 40%!

יתרונות נוספים של הטיפול הוא בכל שמטופלים אשר מחליטים להשתמש בטכנולוגיה זו יכולים ליהנות ממגוון רחב של שיפורים, החל ממראה חלק של צלוליטיס (במידה שקיים), טיפול של איזור הצוואר והלסת. הידוק של עור רפוי באיזורים קטנים כגון הזרוע ועוד יתרונות רבים לגוף!

טיפול המסת שומן באמצעות גלי רדיו מחדשים את העור ומצעירים אותו. טיפול יעיל באמצעות גלי רדיו וחודרים לעומק הרקמות ומאפשרת טיפול בכל אזורי השומן הבעייתיים. הייחודיות של טיפול זה הוא בכך שגם אנשים בעלי גוון עור כהה יכולים להיות מטופלים בו בלי דאגה שהפיגמנטים בעורם יפגע. ההצלחה של הטיפול היא כבירה והוא נחשב פתרון מוצלח ביותר לשומן המצטבר בגוף ולמיצוק וחיטוב הגוף. הקפדה על טיפול זה יכול להעלים מצבורי שומן שקשים לטיפול בדרכים כגון דיאטה או פעילות ספורטיבית.

המסת שומן בגלי אולטרסאונד

טכנולוגיה נוספת לחיטוב הגוף שכדאי להכיר היא המסת שומן בגלי אולטרסאונד

עיצוב הגוף בדרך אפקטיבית וזריזה. עיצוב הגוף בדרך שלך. המסת שומן באמצעות גלי רדיו. כי מגיע לך להיראות טוב, כפי שרצית. פיתרון יעיל להמסת שומן בגוף באופן נקודתי וממוקד.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז