לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן – המסת שומנים לעור נקי וחלק

המסת שומןנמאס לך מאימונים בלתי פוסקים בחדר הכושר להוריד את השומן המיותר? מעוניינת בתוצאות מהירות ומרשימות לגוף חטוב? המסת שומן באמצעות גלי אולטרסאונד במכון יופי אוריכידאה. הדרך היעילה והבטוחה ביותר לגוף בדיוק כפי שאת רוצה ללא כאבים, ללא אימונים, ללא דיאטות מפרכות ובעיקר בקצב שלך מתי שנוח לך.

המסת שומן בגלי אולטרסאונד – מה צריך לדעת?

המסת שומן היא השיטה הקלה ביותר להיפטר מתאי שומן בגוף, להמסת שומן יתרונות רבים המספקים לכל אישה את האפשרות ליהנות מגוף מושלם. בטן חטובה והסרת העור הרפוי בגוף.  הטיפול הוא לא פולשני, בטוח ונותן תוצאות אפקטיביות בדיוק בהתאם ורצון המטופלת ללא בזבוז זמן ובלי השקעה רבה של משאבים שלא נותנים את התוצאות המתבקשות. לא בכדי המסת שומן בגלי אולטרסאונד נחשב היהלום שבכתר להמסת שומנים. טיפול שיכול להחזיר לכל אחת את החיוך.

המסת שומן – פיתרון נכסף לגוף מחוטב

כיום אפשר להיפטר בקלות ממצבורי השומן השונים בגוף. לא משנה כמה הם עקשניים. גוף מעוצב באמצעות המסת שומן בגלי אולטרסאונד נותן לעור מיצוק והידוק למראה מושלם! לא צריך כבר לכסות את גופך בבדים מיותרים, לא צריך להתבייש, צריך לטפל ולגרום לשינוי לגרות! לאף אחת לא מגיע להרגיש לא נוח עם גופה. לאף אחת לא מגיע תחוש של תסכול וכעס בגלל שהחולצה לא עולה עליה כבר כמו בעבר או שהמכנס לא יושב טוב כמו פעם… המסת שומן בגלי אולטרסאונד להחזיר את השליטה על גופך. כפי שאת רוצה, כפי שמגיע לך עם טיפול הצרת היקפים אפקטיבי.

המסת שומן – למה זה כדאי?

בישראל הקיץ מופיע ברוב חודשי השנה ולפני שלובשים את הבגדים הקצרים, את בגד הים או השמלה הצמודה טיפול המסת שומן יעזור לגופך להיראות נפלא ולהרגיש נפלא. טיפול זה משפר את מראה העור, עוזר למרקמו ומיצוקו והיופי? התוצאות נראות לעין כבר אחרי הטיפול הראשון! כל מה שנותר זה להתחיל, לא משנה כמה האיזור בעייתי, הטיפול מקיף ונותן את הפיתרון האולטימטיבי ביותר באופן הממוקד ביותר.

מכון יופי אורכידאה מציע מגוון רחב של טיפולים נוספים כגון: טיפולי צלוליט, הסרת שיער בלייזר, שיזוף, טיפול מזוטרפיה, פדיקור ועוד ועוד שלל פינוקים לפנים ולגוף.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז