לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן – להיראות ולהרגיש כמו שתמיד רצית

המסת שומןהמסת שומן – להיראות ולהרגיש כמו שתמיד רצית

טיפול  נותן לגוף תוצאות מרשימות של מיצוק הגוף והפחתת שומן באיזורים כגון הבטן, ירכיים, ישבן, ירכיים, ברכיים, זרועות, גב. כמו כן גם באזורים אחרים שבהם יש משקעי שומן לא רצויים.

למה המסת שומן?

הטיפול  יכולה להיות אופציה נהדרת במידה שאת מרגישה שיש לך עור רפוי לא רצוי ואינך רוצה תהליך ניתוחי מסובך וקשה של שאיבת שומן באופן המסורתי. אצלנו באורכידאה משתמשים בטכנולוגיה ייחודית כדי להמיס בעדינות ולהסיר עודפי השומן באמצעות גלי אולטרסאונד העוזרים המשפרים במהירות את מראה העור ומפחיתים בצורה דרסטית את הצלוליטיס .

טיפול המסת שומן

המסת שומן באורכידאה הוא הליך הרבה פחות טראומטי, המקטין באופן משמעותי את הכאב בניגוד לטיפולי המסת שומן אחרים ובנוסף מונע נפיחות או אי נוחות כזו או אחרת ועוזרת להיפטר מתאי השומן הבעייתיים. טיפול זה מבטל שכבות שומניות ומספק תוצרות מרשימות ושיפורים הנראים לעין שלך אך לא פחות חשוב לעין של הסובבים סביבך.

המסת שומן למראה צעיר יותר

הטיפול  משפר את חילוף החומרים בצורה משמעותית באמצעות אבחון של מבנה העור כדי להתאים בצורה אישית בדיוק את הטיפול שמתאים בדיוק לך! הטיפול נטול כאבים עם תוצאות מרשימות כבר מהרגע הראשון! הצרת היקפים בכל איזור בגוף מבוקש בגוף לשיפור המטבוליזם וכמובן ניקוי הרעלים בגוף. תני לגופך מרקם חדש וצעיר עם טיפול נטול כאבים ותופעות לוואי, טיפול שלא דורש ממך דיאטות מסובכות, פעילות ספורטיבית מסיבית או כל דבר אחר שיכול לפגוע בשגרת היום יום שלך. טיפול מנצח למראה צעיר.

המסת שומן באורכידאה

חדשי את גופך וספקי לו את הטיפול המתקדם ביותר בשוק. המסת שומן בגלי אולטרסאונד , הטיפול המקיף ביותר והמתקדם ביותר בשביל גוף שתמיד רצית. לכל אחת מגיע להיות מאושרת, לכל אחת מגיע להיראות כמו מיליון דולר. טיפול באמצעות גלי אולטסאונד הינו טיפול נפלא שעוזר להתקרב ולהגשים את הייעד של גוף מושלם. התקרבי למראה חלק שעוזר תהליך של טיפול בצלוליט. תגידי שלום לעור הרפוי שמציק לך באיזורים השונים בגוף. תחיי יותר טוב ותרגישי יותר טוב בדיוק כפי שמגיע לך.

הגיע הזמן להתחיל טיפול מפנק אצלנו מכון יופי אורכידאה – קליניקה לאסתטיקה רפואית המציעה מגוון רחב של טיפולי פנים וגוף בדיוק לפי הצרכים של כל לקוחה ולקוחה. בין אם זה טיפול בצלוליט, הסרת שיער בלייזר, פילינג, איפור קבוע ועוד שלל טיפולים נוספים. אצלנו תמצאי בדיוק את הטיפול המתאים לך בדיוק. לקצת זמן של שקט ושלווה שמספקת זמן רב של אושר ושמחה.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז