לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן עושים רק באולטרסאונד ייחודי!

המסת שומן עושים רק באולטרסאונד ייחודי!

אין דבר שמביך אישה יותר מגוף לא אסתטי. שומן הוא אחת הסיבות לכך. הוא נראה, הוא בצקי, לא נעים לעין, לא אסתטי ובוודאי שלא מחמיא.

יש שיטות רבות המציעות המסת שומן, אבל כדי לבחור בשיטה הכי נכונה, יש להבין ראשית מהו בכלל השומן הזה, אליו צריך לכוון את הטיפול.

גוף האדם בנוי משני סוגי שומנים: שומן חיוני ומאגרי שומן. כאשר אנחנו מדברים על המסת שומן אנחנו מתכוונים למאגרי השומן.

השיטה המומלצת היא המסת שומן ע"י גלי קול. היא התבררה כשיטה הכי נכונה והכי בריאה לגוף.

מה זה שומן חיוני?

שומן חיוני נמצא בכל האיברים הפנימיים בגוף האדם. קוראים לו חיוני משום שהוא שותף לכל מיני תהליכים פיזיולוגיים חשובים ונצרך על ידם.

מה זה מאגרי שומן?

מאגרי השומן נמצאים ברקמות השומן שתפקידן לספק אנרגיה. השומן הזה מכיל 83% שומן, 15% מים ו-2% חלבונים.

כאשר אנחנו מדברים על המסת שומן, אנחנו לא מתכוונים לשומן העוטף את האיברים הפנימיים ומגן עלינו אלא על השומן שנמצא מתחת לשכבת העור – הגורם הראשי שמתחיל לחשוב על טיפולי צלוליט לגוף.

המסת שומן בלי לפגוע במסת השריר

הדבר החשוב ביותר בהמסת השומן הוא לשמור על מסת השריר שבה אנחנו לא רוצים לפגוע. מסת שריר היא גנטית ותלויה באחוזי השומן בכל גוף. ניתן להעלות את המסה הזו באימונים ותזונה נכונה.

הרבה פעמים בפעילות ספורט או דיאטה לא מאוזנת, לא מאבדים רק את אחוזי השומן אלא גם את מסת השריר, וזה אינו רצוי כלל.

בהמסת שומן באמצעות גלי אולטרסאונד, אין סיכוי לפגוע במסת השריר וכל הפעולה מבוצעת בצורה בריאה ובטיחותית לגוף.

המסת שומן ע"י גלי קול- העתיד כבר כאן!

כאמור המסת שומן מדברת על השומן שנמצא בשכבת הדרמיס התת עורית. כאשר יש הצטברות שומנית, היא מעכבת הולכה של ויטמינים ומינרלים שצריכים לעבור לאזור, וככה זה גם נראה. פתאום רואים מראה של "בצקת" מכוערת כמו גבעות שומניות וזה בדיוק השומן אלינו אנחנו רוצים לכוון.

הבעיה הגדולה ביותר של אחוזי השומן הללו, שאין דרך להגיע אליהם. כלומר- הם מתחת לעור, משהו לא נכון קרה שם, הם הצטברו והם עלולים להפוך למפגע בריאותי של ממש.

המסת שומן ע"י אולטרסאונד וגלי קול מכוונת בצורה ממוקדת לשבירת השומן הזה. אפשר להשיג את זה ע"י אולטרסאונד מקומי אשר מחולל בשומן פריקה, מאפשר זרימת דם טובה יותר ויחד עם פעילות גופנית, הוא יותר זמין להמסה. כלומר כאשר הוא במקשה אחת, גם פעילות גופנית לא תעזור להמיס אותו אבל כאשר הוא ,שבור, ומפורק ע"י האולטרסאונד אפשר בהחלט לגרום לו להישרף בפעילות אימון יזומה.

ככה היום עושים המסת שומן – הצרת היקפים בשיטה שעובדת!

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז