לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הסרת שיער לנשים

 הסרת שיער לנשים

במכון היופי אורכידאה, המוביל בתחום הסרות שיער בלייזר, מציעים הסרת שיער לנשים לכל אזור בגוף באופן יעיל, בטוח ומהיר. זאת לצד ליווי אישי לכל מטופלת עם תוכנית מותאמת לכל אחת מבחינת אזורי טיפול, התאמה לגוון עור ומאפייני שערות, זמני הטיפולים, הגדרות תקציב ועוד.

הביקוש להסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר עם מכשור מתקדם כפי שיש במכון שלנו, הפכה למבוקשת בקרב נשים רבות בישראל בזכות אמצעי יעיל במיוחד, הרבה יותר משיטות הסרת שיער וותיקות כמו גילוח, קרמים ושעווה חמה. יעילותה של שיטה זו בא לידי ביטוי ביכולת להוריד שערות ללא כאב באופן יעיל ולטווח ארוך, עם הליך הגורם לדילול שערות, הפיכתן לדקות יותר והעלמתן. כמו כן, ההליך מתאים לכל אזורי הגוף, לרבות פנים, ידיים, רגליים, מפשעה ובתי שחי.

אזורים לטיפול 

  • הסרת שיער במפשעה– עם בוא הקיץ נשים רבות מבקשות להסיר שיער באזור המפשעה, בקו בגד הים, ובכך לחסוך את הטרחה והכאב הנגרמים בשיטות הסרת שיער אחרות, כמו גילוח או שעווה. שיטות אלו גורמות גם להופעת פצעונים וגם לגדילת שיער תחת העור, העלולים להוביל לדלקות וזיהומים. בעיות אלו אינן קיימות כאשר בוחרים בהסרת שיער עם מכשור לייזר מתקדם שיש ברשותנו, המתאים להורדת שיער גם באזורים רגישים של אזור המפשעה, עם תוצאות של עור חלק לאורך זמן. כמו כן ההסרה מונעת מצבים בעייתיים של גירוי, פיגמנטציה, אדמומיות, גדילת שערות תחת העור וכדומה.
  • אזור הפנים– נשים רבות סובלות משיער מיותר ולא רצוי מעל השפה עליונה באזור השפם וכן בצידי הלחיים, בסנטר, בגבות ובאזור האף. השערות על גבי הפנים מהוות מטרד אסטטי הגורם לנשים לחוש לא בטוחות ולא בנוח עם המראה שלהן ועם נשיותן.  שערות אלו נשים נוהגות להסיר באמצעים שונים כמו פינצטה, חוט ושעווה. אולם אמצעים אלו מספקים מענה חלקי ביותר לבעיה והדרך הטובה ביותר כיום להתמודד עימה היא באמצעות טכנולוגיית הלייזר המוצעת במכון שלנו.
  • רגליים– הורדת שערות מהרגליים מבוקשת בייחוד בעונת הקיץ, בה אנו לבושות קצר וחושפות את רגלינו. יחד עם זאת, נשים מבקשות להסיר שיער מהרגליים בכל עונות השנה, בין אם כדי לשפר את הופעתן מול בני זוגן עם רגליים חלקות ונעימות למגע, ובין אם הן הולכות עם גרביונים שקופים. הסרת שיער בלייזר תפתור בעיה זו ותעניק לכן לכל אורך השנה רגליים נטולת שיער, חלקות ונעימות.
  • בית השחי– זהו אזור יחסית קטן עם קצב גדילה גבוה של שערות, אשר מלבד חזותן הלא אסטטית גם מגבירות תופעות של הזעה וריחות לא נעימים. בחירה בטיפולי לייזר להסרת שיער באזור זה תעניק לכן לאורך זמן בית שחי חלק ואסטטי.
  • ידיים– חלק מהנשים סובלות משיעור יתר גם בידיים, הגורם להם לחוש לא נשיות ומושכות. עד היום הסרת שערות מהידיים בוצעה בעיקר באמצעות גילוח או שעווה, עם הליך כואב ותוצאות חלקיות וזמניות שגורמות בסופו של דבר להאצת צמיחת שערות יותר כהות ויותר עבות. מנגד, בחירה בטיפולי לייזר תסייע בפתרון יעיל וארוך טווח של בעיה זו, עם קבלה של ידיים חלקות ונטולות שערות, האטה של צמיחת שערות, דילולן ושערות שרק הופכות ליותר ויותר דקיקות.

הסרת שיער לנשים

לקביעת תור להסרת שיער לנשים בלייזר, לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר עם מכון היופי אורכידאה בטלפון 077-9968753 או במייל info@orchideaspa.co.il.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז