לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים בשביל הביטחון העצמי

הצרת היקפים

הצרת היקפים בשביל הביטחון העצמי

ממש לא מזמן הצטלמה איזה שהיא עלמת חן בפייסבוק בתמונה שלא הותירה מקום לספק: היא שמנה מאוד, היא סובלת מצלוליט בירכיים, בבטן ובמקומות נוספים ובכל זאת היא נכנסה לבגד ים כדי לנקוט איזה שהיא מחאה נגד רזון ולהגיד שגם לשמנות יש מקום בעולם.

בוודאי שיש להן מקום בעולם, ונשים חייבות להוקיע את משטר הרזון האנורקסי של קורבנות האופנה, ובאשר לחשיפה של גוף נשי מלא, אין שום בעיה עם זה, להיות מלאה או אפילו שמנה יכול להתפרש בהחלט כגוף נשי ויפה, יש רק בעיה אחת והיא- הצלוליט.

כי כמה שננסה לפרגן לגוף מלא או נשי, הכול בסדר אבל מי שסובלת מצלוליט מרגישה מאוד לא בטוחה בעצמה ומחפשת פתרונות של הצרת היקפים.

גבעות השומן הבולטות מעל העור עם רקמה שנראית כמו "קליפת תפוז" ושבגלל זה גם זכתה לכינוי הזה, זה מראה מכוער גם על השמנה הכי יפה בעולם ובזה צריך לטפל.

מהו צלוליט?

צלוליט מתבטא בהצטברות שומן תת עורית. הרקמות באזור סובלות מחוסר מעבר של מינרלים חיוניים, גם פעילות הדם באזור אינה מואצת וכיוון שכך, "משתלט" הצלוליט על האזור ומתחיל לאגור שומן. למי שמביט על גוף של אישה הסובלת מצלוליט (גם לאישה רזה יש צלוליט) ניתן לראות בבירור שבאזורים מסוימים בגוף, יש לה מעין גבעות קטנות של שומן שיש להן רקמה חיצונית מחוספסת כמו קפלי עור באזור, ויש לזה מראה של קליפת תפוז ולכן צלוליט גם נקרא "קליפות תפוז".

הצרת היקפים בשיטה של המסה בקור, היא השיטה הבדוקה, המוכחת ובעלת התוצאות הכי מהירות ובטוחות היום.

נשים הסובלות מצלוליט מרגישות שיש להן גוף מכוער, הדימוי העצמי שלהן נפגע, וזה יכול אפילו להביא אותן למצבים שהן מתנתקות ונמנעות ממגע אינטימי בשל הדימוי העצמי הנמוך שיש להן בשל גופן.

ממחקרים: הצרת היקפים תורמת לביטחון העצמי

ממחקרים שונים שנעשו על דימוי הגוף הנשי עלה בבירור, כי נשים שהרגישו שהן מלאות או שמנות ולא אהבו אותו, חזרו לאהוב אותו ואף להפגין גאווה אחרי הצרת היקפים ובכך טיפול בצלוליט עם המסת שומן לגוף.

הביטחון העצמי של הנשים אין ספק וכל המומחים יאמרו, קשור ישירות לדימוי הגוף שיש לה. אישה שצריכה לעשות הצרת היקפים, חייבת לעשות את זה ראשית למען הביטחון העצמי שלה. נשים שאוהבות את גופן מרגישות הרבה יותר בטוחות בחברת המין השני, ונשים שחושבות שאין להן גוף יפה מפגינות חוסר ביטחון ומנסות כל מיני שיטות ודרכים כדי לשנות את הגוף שלהן כי כאשר לאישה יש גוף שהיא אוהבת, גם הביטחון שלה עולה פלאים, הקשרים שלה יותר טובים, היא משדרת יותר כיפיות ושמחה ואז היא מוצאת את עצמה מוקפת באהבה בדיוק כמו שהיא מחפשת.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז