לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי אסתטיקה רפואית

טיפולי אסתטיקה רפואית

אסתטיקה רפואית הנה תחום כולל אשר מעניק לקהל הרחב את האפשרות לקבל את הפתרונות המתקדמים ביותר לשם מענה מדויק ובטוח לאסתטיקה הכללית שלהם ושיפור הבריאות והמראה החיצוני. אורכידאה – מכון יופי וקליניקה לאסתטיקה רפואית, שמחים לעמוד לשירותכם ולהציע מגוון רחב של טיפולים שנועדו להצר היקפים, למצק את הפנים, להיפטר מאקנה ואפילו לטפל בצלוליטיס או בסימני מתיחה בולטים ומרגיזים.

אסתטיקה רפואית בהתאמה אישית

תחום אסתטיקה רפואית התפתח רבות בשנים האחרונות, כך שניתן לראות כיום כי קיימים הליכים שונים ומגוונים אשר ניתן לבצע, זאת בלי שיתעורר הצורך להישכב מתחת לסכין המנתחים. בשעה שאנו חיים בתקופה בה כולנו רוצים להיראות צעירים יותר ובעלי המראה הרענן והחיוני ביותר, אין זה מפתיע כלל לגלות כי כיום קיימת טכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשר את השגת המטרות האסתטיות שלנו בקלות וביעילות מרבית.

חשוב להבין כי לאור העובדה כי קיימים טיפולים כה רבים, יהיה עליכם לבחור בצורה נכונה את הקליניקה אליה תפנו. חשוב לוודא כי המקום הנבחן מקפיד על אפיון מדויק של עור הפנים שלהם והבעיות מהן אתם סובלים, רק לאחר שלב זה יהיה ניתן לבחון את הטיפולים הקיימים ומידת התאמתם למצב שלכם. חשוב לציין כי בניה של תכנית טיפול אישית הנה חיונית ומצביעה על רמת מקצועיותה של הקליניקה אותה אתם מבקרים.

אסתטיקה רפואית

ניסיון עשיר שמבטיח תוצאות איכותיות

אורכידאה הנה מכון יופי וקליניקה מתקדמת אשר מתמחה בתחום אסתטיקה רפואית  ופועלת בליבה של כפר סבא, ובעלת ניסיון של שני עשורים בתחום הטיפולים האסתטיים והקוסמטיים. לאורך שנות פעילותנו, אנו הקפדנו על הענקת שירות אישי ואינטימי ויחס חם ואדיב בעבור כל אדם. הצוות המקצועי של הקליניקה כולל מומחים לטיפולים אסתטיים מתקדמים והם נעזרים בכלים המתקדמים והחדישים ביותר על מנת שלספק בעבורכם את הטיפולים היעילים והבטוחים ביותר. הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל רגע ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק את כל המידע לו אתם זקוקים בנוגע לטיפולים המגוונים שניתן לקבל אצלנו.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז