לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי צלוליט – אף פעם לא מאוחר להתחיל

טיפולי צלוליטטיפולי צלוליט – אף פעם לא מאוחר להתחיל

כולנו שמענו על טיפולי צלוליט, אותו שומן שמופיע באיזורים שונים בגוף ונותן לעור מראה של "קליפת תפוז", מין מראה מקומט שיכול להרוס בין רגע את כל ההשקעה שלנו על לבוש, איפור וכל מה שמשתמע לפני יציאה לבילוי, לעבודה , ארוחה משפחתית או כל דבר אחר.

טיפולי צלוליט – לשקט הנפשי שלך

אף פעם לא מאוחר לטפל בצלוליט, טיפולי צלוליט מחזירים לכל אחת את הביטחון ברגע, את ההרגשה הנוחה ביותר והטבעית ביותר שאת נראית בדיוק כפי שאת רוצה לראות, כפי שמגיע לך לראות, כפי שאת רוצה שאחרים יסתכלו עליך, לא בכדי נשים רבות מודאגות מתופעת הצלוליט על גופן, מאגרי שומן המופיעים על איזורים רבים בגוף הם אף פעם לא דבר מבורך ולכן נשים עוסקות בספורט, דיאטה ועוד שיטות רבות כדי לנסות להיפטר מאותו צלוליט

כיום אפשר גם אחרת!

טיפולי צלוליט – כיום ניתן לגלות את השיטה המהפכנית לטיפול בצלוליט בצורה מלאה, מקיפה ואולטימטיבית. טיפולי צלוליט בשיטת LPG הינה הדרך היעילה והקלה ביותר להצרת היקפים וכמובן המסת שומן בדיוק למטרות שלך! שיטה זו נותנת למטופלת את הטיפול הטוב ביותר המותאם אישית בהתאם לצרכים של המטופלת כדי לגרום לתוצאות המדויקות ביותר שיגרמו לכל אחת להרגיש כפי שמגיע לה.

על התהליך

טיפול במכשיר LPG נותן לעור בנייה מחדשת של כל הרקמות אשר מחברות את העור, ממריצות את מחזורי הדם ומסלקות רעלנים מהגוף. ללא כאבים, ללא דיאטה, ללא פעילות ספורטיבית ובעיקר בקצב שלך כפי שהכי נוח לך בזמנך החופשי. טיפול בצלוליט במכשיר זה נותן לעור תחושה מרגיע, מרעננת ובעיקר טבעית. תגידי להתראות לעור רפוי ותגידי שלום לעור חלק ומוצק.

הגיע הזמן להתחיל טיפול מפנק אצלנו מכון יופי אורכידאה – קליניקה לאסתטיקה רפואית המציעה מגוון רחב של טיפולי פנים וגוף בדיוק לפי הצרכים של כל לקוחה ולקוחה. בין אם זה טיפול בצלוליט, המסת שומן, הסרת שיער בלייזר, פילינג, איפור קבוע ועוד שלל טיפולים נוספים. אצלנו תמצאי בדיוק את הטיפול המתאים לך בדיוק. לקצת זמן של שקט ושלווה שמספקת זמן רב של אושר ושמחה.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז