לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול אקנה: כל הסודות

טיפול אקנה

טיפול אקנה: כל הסודות

אקנה היא בעיה נפוצה ובדרך כלל היא ניתנת  לטיפול. ייתכן שיהיה צורך לבצע טיפול אקנה במשך מספר חודשים כדי לנקות את כתמים.  כאשר אקנה מופיע ישנו צורך לטפל בו בהקדם כדי למנוע צלקות ופגיעות על עור הגוף. גם לאחר שהכתמים יעלמו, ייתכן שיהיה צורך לטיפולי תחזוקה במשך כמה שנים כדי לשמור את עור הפנים ולמנוע מהכתמים להופיע שוב.

מהי אקנה ואיך בעיה זו נוצרת?

אקנה היא הגורם השכיח של כתמים. רוב האנשים הסובלים מאקנה הם בגילאי 12 ו -25, אקנה נפוץ יותר אצל בנים מאשר אצל בנות ובדרך כלל משפיע על הפנים אך עשוי גם להשפיע על איזורים כגון הגב, הצוואר והחזה. החומרה של האקנה יכולה לנוע בין משהו מתון עד חמור. כ -8 מתוך 10 בני נוער עלולים לפתח מידה מסוימת של אקנה. לעתים קרובות הוא קל. עם זאת, ההערכה היא כי כ 3 מתוך 10 בני הנוער האקנה התפשט מספיק כדי להתחיל טיפול מונע אקנה. החשיבות של טיפול אקנה בהתחלה היא חשובה מאין כמותה כי עם השנים אקנה עלול לגרום לעור נזק רב עוד יותר.

איך לטפל באקנה בבית

אנשים הסובלים מאקנה צריכים לדאוג לטיפוח עורם. שטיפה פעמיים ביום של העור הפגוע עם סבון עדין ומים פושרים ולשפשף קלות את העור הפגוע.שימוש בקרם לחות ללא ריח על בסיס מים על האיזור הפגוע הוא תהליך רצוי אך חשוב להזכיר! מים חמים או קרים מדי יכולים להחמיר את האקנה, גם שפשוף חזק וקשה מדי יכול להזיק. אין להשתמש בסבונים גסים, גרגירים לניקוי, חומרי חיטוי, קרמים עשירים בנפט ועוד.

טיפול פנים מקצועי לאקנה

בספא המתמחה בטיפולי יופי ופנים ניתן למצוא טיפול אקנה מקצועי, טיפול עם ויטמנים ומינרלים . טיפול מקצועי שכזה מחזיר את היציבות לעור ומשפר את פצעי הבגרות המופיעים על העור. בנוסף טיפול בחמצן נחשב טיפול מועיל, טיפול אקנה מאיץ את תהליך התחדשות העור ומנטרל דלקות העלולות להופיע בעור. כפי שהייתם רוצים לבחור חברת בניית אתרים מקצועית בשביל לבנות אתר אז כך יש צורך לבחור באורכידאה מכון יופי המתמחה בטיפולי פנים.

טיפול אקנה עוזר גם לעור וגם לביטחון העצמי של כל אחד ואחד. טיפול אקנה הוא אתגר, אתגר שדורש פתרון יעיל, כידוע לכל אדם האקנה משפיע בצורה אחרת. גם שהטיפול צריך להיות מותאם אישית לכל אדם לפי החומרה של הבעיה. ישנם טיפולים רבים לטיפול בקטנה. ייעוץ עם צוות מנוסה מהתחום ייתן את האינדיקציה לחומרת המצב ומהי הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה זו.

מחפשים טיפולים נוספים? המסת שומן, הצרת היקפים, טיפולי צלוליט – אצלנו מכון יופי אורכידאה ספא ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי פנים וגוף.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז