לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

מה זה טיפול בצלוליט?

טיפול בצלוליט

מה זה טיפול בצלוליט?

כבר בשנות ה-20 חדר לעולם היופי הנשי המושג צלוליט. מדובר בהצטברות של תאים שומניים מתחת לעור בעלי מראה גלי, או נקבובי. לא אסתטי ולא מחמיא שבדרך כלל יש לו מראה של קליפת תפוז וכך גם מזהים אותו.

צלוליט יש גם לגברים וגם לנשים בעלי משקל עודף אבל גם לצנומים שביניהם. לא מדובר רק באגירה של שומן אלא גם בנסיגה של רקמת חיבור תת עורית (זו שיוצרת את הגמישות והמתיחה של העור) אשר עצם קיומה מחמיר את בעיית הצלוליט משום שהצלוליט חוסם מעבר של דם וחמצן לאזור מסוים עמוס בתאים שומניים, הגוף לא יודע איך לסלק את הפסולת מהאיזור החסום זה וכך נוצר לו לאט לאט אבל בטוח איזור צלוליטי מכוער ולא מחמיא בכלל ולכן צריך לעשות טיפול בצלוליט.

נזקי הצלוליט- ממטרד לבעיה רפואית!

תחילה הצלוליט הוא מראה בלתי אסתטי, אבל ככל שהטיפול בו מוזנח הוא מחמיר עד כדי כאב. טיפול בצלוליט הופך ברמה מסוימת לטיפול בבעיה רפואית.

רקמות החיבור שנחסם מעבר של דם וחמצן אליהן, נמצאות בשכבת הדרמיס של העור, וכאשר הצלוליט חוסם אותן הן מאבדות מגמישותן, ואז האזור נראה כמו "גבעות ג'לי" מכוערות ואף לא בריאות כלל. בטיפול בצלוליט כאשר רקמות החיבור מתפקדות נכון, כלי הדם מקבלים תזונה ומים והאזור נראה מתוח ובריא, וכאשר אנחנו מתבגרים כלי הדם הקטנים ניזוקים גם בגלל תהליך של התבגרות או שהן חסומות ע"י צלוליט. בגלל ההפרעות הללו הדם לא מגיע לשכבת הדרמיס שמעניקה את הגמישות לעור.

כאשר הדם לא יכול להגיע אל התאים, הוא נאגר בין התאים ויוצר את הצלוליט "בצקות" ונפיחות מכוערים.

בריאות כלי הדם בכל גוף קשורה לרמות הקולגן והאלסטין שזקוקות "למזון" שלהן: ויטמינים, מינראלים וחומצות אמינו. כאשר אלה לא מגיעים אל הרקמות, האזור "מתחלה" בצלוליט. רק טיפול בצלוליט שמסיר את החסימות ומאפשר מעבר של "המזון" הזה תורם לבריאות שלהן.

איך מגיעים בטיפול לצלוליט עצמו ?

כאמור הגמישות ובריאות כלי הדם, הם שתורמים לבריאותן של הרקמות שאחראיות על עור מתוח ובריא. זה מאוד פשוט. תארו לעצמכם חבל של כביסה, אם הוא לא מתוח הכביסה נופלת ואם הוא כן מתוח הכביסה מתייבשת, זה פחות או יותר מה שקורה גם לתאי השומן. הם לא יתקיימו ולא יהיה צלוליט עם העור יהיה מתוח, אבל כאשר כבר הצטבר צלוליט, מהי השיטה הכי טובה ובטוחה לטפל בו?

בשוק יש כל מיני "מתכונים" שונים המבטיחים המסת צלוליט, אבל רק שיטה שמסוגלת לגעת בצלוליט עצמו (שכן הוא שוכן לו בבטחה מתחת לעור) ולהציף אותו למעלה כדי לשרוף אותו אחר כך בפעילות גופנית, היא זו שמסוגלת להתגבר עליו ולהעלים אותו. זו שיטה שעובדת עם קבלות מוכחות.

המסת שומן בגלי אולטראסאונד!

עוד הרבה לפני שהחל הטיפול הצלוליט, נעשה שימוש רחב בגלי אולטרסאונד כטכניקה לפיזור והמסת דלקות בגוף ועוד.

זאת ועוד. בטכניקות ממוקדות של התעמלות מכוונת לאזורים מסוימים בגוף ניתן להצר היקפים ולהעלים צלוליט באמצעות תהליך המסת שומן שכזה.

הטכניקה החדשנית של טיפול בתאי צלוליט בעזרת גלי אולטראסאונד עושה את כל מה שאיזור הצלוליט צריך, כדי שהגוף יעלים אותו בעצמו.

טיפול בגלי אולטראסאונד משפר את חילוף החומרים, זרימת הדם והדבר הכי חשוב- הוא חושף את הצלוליט שהופך לזמין. הוא לא יכול להסתתר יותר מתחת לרקמות ולכן ניתן לטפל בו. זו אנטומיה פשוטה.

תהליך זה הופך את השומן האגור לזמין ובעת מאמץ גופני בתהליך המטבוליזם, הגוף ישרוף את התאים הללו והם יעלמו. אפקט הטיפול הוא טבעי וזורם כאילו שעשינו ספורט והטכניקה הזו גם תורמת לתהליך של הצרת היקפים.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז