לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

על גוף האישה והמסת שומן!

המסת שומן בקור

על גוף האישה והמסת שומן!

אין דבר יותר חשוב לאישה המודרנית יותר מגוף מטופח ,חלק וחטוב. נשים מוכנות לעשות ולנסות כל שיטה וכל ספורט וכל טרנד שמבטיח להן , גוף נשי ויפה והן צודקות.

הגוף שלנו זה הדבר הכי חשוב לנו ולא רק מבחינה חיצונית, אלא גם מבחינה בריאותית. המון נשים היום לעומת העבר, חושבות על מה שהן מכניסות לפה, מודדות קלוריות ומוצאות שהסלט שלהן הוא המזון הכי טעים בעולם.

יש נשים שבאמת נראות מיליון דולר, הן משקיעות ורואים את התוצאות. גוף יפה וחטוב, הן רזות במידה והן משדרות בריאות ורעננות. ויש את הנשים המלאות שלא חשוב מה הן יעשו, יש להן קושי לעצב את הגוף. חלקן סובלות ממה שנקרא צלוליט המכונה גם "קליפת תפוז" בשל המראה המכוער של הצטברות השומן הזו מתחת לעור. וכל הניסיונות שלהן לפרק את השומן הזה עלו בתוהו ויש לזה סיבה מאוד מוצדקת.

הצלוליט שלך לא גלוי- לכן את זקוקה להמסת שומן

הצלוליט לא גלוי. הוא נמצא מתחת לשכבת האפידרמיס בשכבת הדרמיס התת עורית ורק שאיבת שומן למשל, ואזמל מסוגלים להגיע לשם, אבל לא כל הנשים רוצות לעשות שאיבת שומן.

ממחקרים גם עלה כי אנשים שעשו שאיבת שומן העלו את אותו משקל אותו שאבו להם, והחלו לסבול מהשמנה באזורים אחרים, כך ששאיבת שומן היא לא תמיד דבר בטוח והיא גם לא עם תוצאות לטווח ארוך.

כדי לטפל בצלוליט, חייבים להגיע אליו ולכן השיטה של המסת שומן בקור מניבה תוצאות חיוביות חד משמעיות.

איך עובדת השיטה?

תחשבו באופן הגיוני. כדי לפרק שומן צריך להגיע אליו. אם הצלוליט מתרכז בשכבת הדרמיס התת-עורית אי אפשר להגיע אליו. גם תרגילי התעמלות ממוקדים באזור, לא תמיד מצליחים להעלים צלוליט ובעיקר לא אם הוא מופיע בכל מיני מקומות אופייניים לצלוליט כמו: הבטן, הישבן, הירכיים והזרועות.

אגב נשים סובלות מצלוליט יותר מגברים. אין לזה תשובה אבל זאת עובדה. יחד עם זאת ניתן למצוא צלוליט גם אצל גברים וזה לא פחות מטריד אותם מאשר נשים.

המסת שומן מחייבת את המטפל!

שיטת המסת שומן בקור הוכיחה את עצמה כאחת השיטות הכי יעילות ועם התוצאות הכי טובות מכל השיטות הקיימות בנושא של המסת שומן ובכך הצרת היקפים בצורה יעילה.

רקמת שומן מסתבר, כך עלה ממחקרים הרבה יותר רגישה לקור מאשר רקמות אחרות. אז אם היא רגישה לקור, זה בדיוק מה שצריך לתת לה קור.

הקור מצליח לפרק את רקמת השומן ולהפוך אותה לזמינה. באמצעות פעולה משלימה לש ספורט, תזונה נכונה ועוד אפשר בהחלט להתפטר תוך 4-6 שבועות מהצלוליט ולשכוח שהוא היה קיים בכלל.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז