לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

פילינג רפואי – גרמי לעורך להיות צעיר ובריא יותר

מכון יופי

פילינג רפואי – גרמי לעורך להיות צעיר ובריא יותר

איך את יכולה לגרום לעורך להיראות בריא כאילו שעכשיו שיא הקיץ גם בחורף? איך את יכולה להיפטר מכתמי הפיגמנטציה, סימני מתיחות, אקנה וקמטים? מחקרים רבים מראים כי טיפול באמצעות פילינג רפואי הינו טיפול אשר נחשב יעיל ונותן את הדרך היעילה, הפרקטית והקלה ביותר לטפל בבעיות העור המוזכרות. בדיוק כמו שלפעמים חברה רוצה לעשות שינוי במיתוג העסק היא מתחילה בתהליך הכולל גם עיצוב לוגו גם כך טיפולי פילינג עוזרים לפנים בכך שהם מבצעים שינוי חזק, מרענן שנותן תוצאות ונותן לעור חיים חדשים. כאשר מטפלים בעור באמצעות טיפול פילינג רפואי משתמשים בעצם בפילינג כימי. פילינג כימי משפיע על העור ונפטר מתאי עור מתים בכך שמחדש את התאים הקיימים יותר מהר מכרגיל. ישנה האפשרות לטיפולים יותר קלים ויותר חזקים, תלוי בדרישות הטיפול ומה הרצון של המטופל. הפילינג מחדש, מרענן וגורם לעור להבריא בצורה טובה יותר וחזקה הרבה יותר, פילינג רפואי עושים אצל המומחיות שלנו מכון יופי אורכידאה.

כבר לאחר טיפול אחד במכון יופי ניתן לראות את התוצאות אבל ההמלצה היא עד 3 טיפולים במשך 6-8 שבועות, תלוי מה התוצאה שאת רוצה, ואיך עורך מגיב. לאחר הטיפול עורך יהיה קצת אדמדם והעור יתקלף, אבל אין מה לדאוג זהו תהליך טבעי שבסופו של דבר ישיג את התוצאה הטובה ביותר. עור חלק, נקי ומושלם.

מה ניתן להשיג עם טיפולי הפילינג? כיצד הם יכולים לעזור?

פילינג כאמור מסיר את השכבה העליונה של העור ובכך מאפשר לעור להתחדש במהירות, להתחזק ולהיראות בריא. טיפולי פילינג רפואי אצלנו מכון יופי אורכידאה פותרים בעיות כגון:
• כתמי גיל.
• נקבוביות גדולות בעור.
• עור הנפגע מהשמש.
• קמטים וקווים.
• סימני מתיחה.

חשוב להזכיר שטיפול פילינג רפואי נעשה לאחר התייעצות ובהתאם לסוג העור שלך ומה את רוצה להשיג , מכון יופי המעסיק צוות מיומן יעזור לך לבחור את הפילינג שעובד הכי טוב בשבילך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לפני הטיפול , חשוב לשתות הרבה מים . הטיפול בפועל לוקח 30-50 דקות. ייתכן כי במהלך הטיפול יופיעו הרגשות של עקצוץ , צריבה או גירוד אך זה נורמלי לחלוטין ואין מה לדאוג ולכל שאלה מכון יופי אורכידאה כאן לעזור.

סוגים של טיפול פילינג 

ישנם סוגים שונים של טיפולי פילינג רפואי הכל תלוי בהתאם לבעיית העור, כמה עמוקה היא וכמה את רוצה לעבוד על עורך, אצלנו מכון יופי אורכידאה ניתן לסווג את טיפולי הפילינג הרפואי לשלושה קבוצות.

  • פילינג שטחי – קילוף כימי עדין , וניתן להשתמש בו על סוגי העור ביותר .
  • פילינג בינוני – תהליך עמוק יותר לעור . פילינג בעומק בינוני יכול להיות יעיל מאוד במונחים של שיפור הקמטים , כמו גם את היפרפיגמנטציה.
  •  פילינג עמוק- טיפול פילינג הנעשה בבית חולים באמצעות הרדמה כללית ודורש כשבוע חופש לאחר שהטיפול נעשה.
מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז