לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

קליניקה לאסתטיקה רפואית 

קליניקה לאסתטיקה רפואית

אורכידאה הנה קליניקה לאסתטיקה רפואית אשר נפתחה ב- 1999 כסטודיו קטן ואינטימי ובמהלך השנים התפתחה למכון קוסמטיקה וקליניקה רחבת ידיים, מפוארת ומפנקת אשר מקפידה על הענקת השירותים האינטימיים והמתקדמים ביותר בתחום הקוסמטיקה. הקליניקה מתחילה את עבודתה באבחון והתאמה של תכנית טיפול אישית המותאמת בצורה מדויקת למטרות שלכם, לתקציב וללוח הזמנים שלכם.

אילו טיפולים ניתן יהיה לקבל בקליניקה?

במסגרתה של קליניקה לאסתטיקה רפואית ניתן יהיה ליהנות ממגוון רחב של שירותים וטיפולי יופי מתקדמים, כאשר בין הקטגוריות הפופולריות ביותר נוכל לראות את הנקודות הבאות:

  • המסת שומן – טיפולי המסת שומן יכולים לסייע בשיפור המראה החיצוני שלנו כך שגם הביטחון העצמי יעלה ונוכל סוף סוף ללבוש גם את השמלה שתמיד שמרנו בפינת האחרון לימים רזים וחטובים יותר.
  • טיפולי צלוליט – קיימות שיטות שונות אשר הוכיחו את יעילותן בטיפול בצלוליט ועיצוב מחדש של הגוף. בתהליכים אלו נבנית מחדש רקמת החיבור של העור, מומרץ מחזור הדם והלימפה ומסולקים רעלנים שונים. תהליך זה מביא למיצוק העור.
  • טיפולי פנים וגוף – בין אם טיפולי פנים, טיפולי בוטוקס או אפילו מזותרפיה או אפילו טיפול באקנה, הרי שתהליכים אלו יכולים לשפר באופן משמעותי את מצב הפנים שלנו ולהביא אותו למצב זוהר ורענן.
  • הסרת שיער בלייזר – רגע לפני שהקיץ מסתער עלינו, כדאי לוודא כי אתם מוכנים אליו ולא תאלצו להסתובב עם סכין גילוח או להתמודד עם טיפולי שעווה כואבים מידי חודש. טיפולים אלו הם הדרך הנוחה ביותר להסיר את השיער.

מוצאים את הדרך להיראות ולהרגיש נפלא

אנו חיים בעולם בו ישנה משמעות רבה לפן האסתטי שלנו, על כן, קליניקת אורכידאה עושה את המירב על מנת להתאים בעבור כל אדם את הדרך שלו, הטיפולים המתאימים לו ושגרת הטיפוח בה יוכל או תוכל לעמוד בהמשך הדרך על מנת לשמר את התוצאות המרשימות. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז