לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן עם תוצאות

המסת שומן עם תוצאות

המסת שומן הינה אחת הדרכים היעילות ביותר להיפטר מן השומן ללא ניתוח, את הטיפולים המתקדמים והבטוחים ביותר בתחום זה, ניתן יהיה לקבל בקליניקה לאסתטיקה – אורכידאה. אורכידאה פועל בליבה של כפר סבא ומעניקה לכל לקוחותיה מגוון רחב של פתרונות קוסמטיים ואסתטיים, לרבות מתחום האסתטיקה הרפואית. אנו מקפידים על הענקת השירות האדיב והמקצועי ביותר, זאת תוך הקפדה על יחס אישי ואינטימי ומענה מתאים לכל צורך שעשוי להתעורר.

מגוון של טיפולי המסת שומן

טיפולי המסת שומן הנם ללא ספק אחד הפתרונות הטכנולוגיים המרשימים מכל בשנים האחרונות לשיפור המראה שלכם והצרת ההיקפים בצורה הבטוחה והיעילה ביותר. כיום ניתן לראות כי קיימות שיטות שונות בהן ניתן לעשות שימוש לשם המסת שומן בצורה המוצלחת ביותר, הן כוללות:

  • המסת שומן בקור – זהו תהליך ביולוגי טבעי, לא פולשני אשר בו פעולת הקירור באמצעות מכשיר מתקדם, מביאה למותם של תאי השומן.
  • המסת שומן והצרת היקפים בגלי אולטרסאונד גלי האולטרסאונד גורמים לרטט חזק ומשמעותי אשר שובר את מראה הצלוליט וכך למעשה משפר את מראה ומקרם העור שלנו.
  • המסת שומן והצרת היקפים בגלי רדיו – זוהי דרך יעילה במיוחד לעיצוב של הגוף בצורה מהירה. גלי הרדיו מחממים את רקמות השומן, דבר אשר גורם לכיווץ שלהן והגברה של הפעילות המטבולית. כך למעשה אנו מצליחים לחקות את מהלכה של פעילות גופנית מאומצת, זאת מבלי שיעלה הצורך לעלות על טרנינג.

המסת שומן

מוותרים על הניתוחים

אנשים רבים אמנם מעוניינים להיעזר בטיפולים קוסמטיים ואסתטיים שונים על מנת להגיע למראה חטוב ומוצק יותר, אך יחד עם זאת חוששים מניתוחים לשאיבת שומן. זאת מפני שתהליך זה הנו למעשה פולשני וכרוך בזמן התאוששות ממושך. כיום ניתן לפנות אל אורכידאה ולקבל את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום היופי והאסתטיקה אשר יאפשרו לנו להשיג את מטרתנו. הקליניקה מעמידה לרשותכם טכנולוגיה מתקדמת, חומרים איכותיים ואת שירותיו המקצועיים של הצוות המיומן של הקליניקה.

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז