לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הסרת שיער בלייזר

הורדת שיער בלייזר עם Candela GentleMax Pro

הקיץ מיד מגיע ואתם רוצים להיערך בהתאם, עם עור חלק המאפשר לחשוף בבטחה ובגאווה כל איבר בגוף. מחפשים טיפול מקיף להסרת שיער בלייזר מהרגליים ועד הפנים?
בקליניקה לאסתטיקה רפואית אורכידאה בכפר סבא אנו מציעים לכם הסרת שיער בלייזר כל הגוף עם הליך יעיל ומהיר, ללא חומרי אלחוש וללא כאב, עם תוצאות מעולות שעושות את כל ההבדל.
טיפולי הורדת שיער בלייזר מיועדים לגברים ונשים, לכל אזורי הגוף, לכל גוון עור ושיער, רמת צפיפות וקצב צמיחת שיער.

מה צריך לדעת על הסרת שיער בליזר עם קנדלה?

מכשיר הלייזר מבית קנדלה מהיעילים בעולם, מציע שילוב שני הלייזרים במכשיר אחד ומאפשר טיפול בהסרת שיער לכל גווני העור ולכל סוגי השיער, כולל שיער פלומתי.
מהירות פעולתו של המכשיר יוצאת דופן ומאפשרת גם קיצור זמן משמעותי בטיפול בהסרת שיער, ובמגוון הטיפולים האסתטיים והרפואיים.
מכשיר לייזר חדיש ומתקדם בעולם, ללא כאב ומאושר על ידי משרד הבריאות. תוצאות מדהימות מהטיפול הראשון.
הסרת שיער בלייזר

טיפולי הסרת שיער בלייזר – למי זה מתאים?

טיפולי הסרת שיער בליזר מציעים פתרון מהפכני עבור אנשים המחפשים הפחתה או סילוק שיער לא רצוי לטווח ארוך. מתאים לגברים ולנשים כאחד, הליך זה הוא אידיאלי עבור אנשים שמאסו בגילוח, שעווה או מריטה. זה יעיל במיוחד עבור אנשים עם שיער כהה יותר וגווני עור בהירים יותר, שכן הלייזר מכוון לפיגמנט בזקיקי השיער, מה שמוביל לתוצאות מיטביות. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה טיפולי הורדת שיער בלייזר מתאימים לכולם.

יתרה מכך, הורדת שיער בלייזר מתאים לאנשים המחפשים נוחות ויעילות בשגרת הטיפוח שלהם. בין אם מכוונים לאזורים גדולים יותר כמו הגב, החזה או הרגליים, או אזורים קטנים ועדינים יותר כמו הפנים או קו הביקיני, טיפולי לייזר מספקים הפחתת שיער מתמשכת עם אי נוחות מינימלית. המועמדים המתאימים להסרת שיער בליזר הם כל מי שרוצה להיפתר מהשיער לצמיתות, להשיג עור חלק יותר וליהנות מהביטחון שמגיע עם הפחתת שיער לאורך זמן. התייעצות עם המומחים שלנו בקליניקה יכולה לעזור לקבוע אם הסרת שיער בלייזר היא האפשרות הנכונה עבורכם.

הסרת שיער בלייזר – איך זה עובד?

אצלנו מכון יופי ואסתטיקה רפואית אורכידאה עובדים עם המכשיר "Candela GentleMax Pro" הוא הדור הבא של מכשירי הלייזר ונחשב על פי מומחים לטוב ביותר בעולם לטיפולי הורדת שיער בליזר. זמן הטיפול הוא עד 75% יותר קצר מכל טיפול אחר, ללא כל צורך בג'ל וללא כאבים מיותרים, התוצאות חסרות תקדים. נצלו את ההזדמנות כבר עכשיו, זה בהישג יד של כל אחד ואחת… ותשכחו מהשיער המיותר.

הורדת שיער בלייזר באמצעות מכשיר Candela GentleMax Pro – ללא כאבים, ללא צורך באלחוש ,מתאים לכל גווני העור . אנו בקליניקה אורכידאה בטוחים כי אחרי שהגעת בטיפולי פנים בגוף, המסת שומן או כל טיפול אחר תשוויצי בעור חלק וייחודי ללא שיער מיותר!

לקביעת תור להסרת שיער בלייזר בקליניקה אורכידאה , לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות ולעוד פרטים בנושא, צרו קשר עם מכון היופי אורכידאה בטלפון 097452256 או במייל info@orchideaspa.co.il.

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז