לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

בואו נדבר על הסרת שיער מהישבן בלייזר

ישבן שעיר מהווה מטרד אסטטי רגיש אצל נשים וגברים כאחד. בקליניקה של מכון היופי אורכידאה מציעים לכם טיפולי הסרת שיער ישבן בלייזר. מדובר בטיפולים מקצועיים ואפקטיביים שאינם כואבים. במכון פועל צוות מקצועי מסור שיעניק לכם יחס אישי, קשוב ורגיש ויבנה יחד עמכם תוכנית טיפולים מתאימה. הטיפול עצמו יבוצע עם מכשור לייזר חדשני המתאים לכל גוון עור. הטיפול מבטיח קבלת תוצאות מעולות בהליך מהיר ויעיל במיוחד.

הצורך בהסרת שיערות מהישבן

בתקופה בה אנו חיים מודעות לטיפוח עצמי גבוהה מאי פעם בקרב גברים ונשים כאחד. לכן רבים מבקשים ליהנות מגוף חלק ונטול שערות. הדבר נכון גם לאזור הישבן אשר בייחוד בקרב גברים נוטה להיות שעיר, ולא אחת גברים המורידים שערות מהרגליים ומהגב מבקשים להסירן גם מהישבן . כל זה כדי לקבל  מראה אחיד ואסטטי. כמו כן טיפול מאזור זה בגוף תורמת לשיפור המראה, בייחוד בעונת הקיץ . בנוסף, טיפול לייזר מפחית הזעה באזור זה ומונעה התפתחות פצעונים. וכן היא תורמת לשיפור הביטחון העצמי ותחושת נוחות במצבים אינטימיים.

טיפולי צלוליט

הבעייתיות בשיטות וותיקות

מלבד בלייזר, הסרת שיער מהישבן ניתן לבצע באמצעות שיטות וותיקות שונות, אולם הן מספקות מענה בעייתי וחלקי. כך למשל, הסרת שיער עם שעווה חמה הינה שיטה מאוד כואבת, במיוחד באזור הרגיש של הישבן, שיכולה גם לגרום לפריחה ופצעונים באזור. גילוח הישבן מאיץ ומגביר גדילת שיער עבה יותר וכבר אחרי יומיים תסבלו מקוצים מגרדים.  שלא לדבר על בעיות נוספות כמו פריחה ופצעונים שיכולים להתפתח גם לזיהום. אפשרות נוספת הינה להסיר שיער בישבן בעזרת קרמים מיוחדים שאף הם גורמים לצמיחת שיער עבה יותר. כמו כן יש להיזהר מהשפעת חומרים כימיים שקרמים אלו מכילים. לכן למי שרוצה בהסרה יעילה ובטוחה של שערות מהישבן כדאי לבחור בהסרת שיער בלייזר בקליניקה שלנו.

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער ישבן בלייזר מספקת מענה יעיל ובטוח במיוחד המותיר את אזור הישבן נקי משערות לאורך זמן . מעבר לכך אנו מורידים שיער בישבן עם מכשיר לייזר מתקדם מהדור החדש, המתאים לכל גוון עור, מקצר באופן משמעותי את משך הטיפול, אינו נדרש בחומרים מאלחשים ואינו כואב. כמו כן טיפול  בלייזר שומר על היגיינת העור ומונעת התפתחות של פצעונים וזיהומים.

תוכנית טיפול אישית

במכון שלנו כל לקוח זוכה לתוכנית טיפול אישית המותאמת לנתוניו וצרכיו. כך למשל, יש כאלו שרוצים להסיר שיער רק בלחי הישבן ואחרים גם רוצים להסיר שיער מאזור פי הטבעת. בנוסף, יש כאלו שיבחרו בהסרת שיער מהישבן כחלק מסדרת טיפול יותר מקיפה של הורדת שיער מאזורים נוספים בגוף, כמו גב ורגליים. משך הטיפול ייקבע בהתאם לגוון העור והשיער, כמות השיער שבאזור הישבן וקצב צמיחתו. יש לציין כי לטיפול עצמו יש להגיע מקולחים ונקיים בדגש על שטיפת אזור הישבן עם סבון.

הסרת שיער בישבן

לקביעת תור  ולתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות ולעוד מידע בנושא, צרו קשר עם מכון היופי אורכידאה בטלפון 077-9968753 או במייל info@orchideaspa.co.il.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז