לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

איך בדיוק מתבצע הליך של המסת השומן בקור?

היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים, המעוניינים לבצע טיפול של המסת שומן בקור. מדובר על אחד הטיפולים השכיחים והנפוצים ביותר, מאחר והוא מאפשר לצמצם היקפים וליהנות ממראה אסתטי וחטוב יותר, ללא שום צורך לעלות על שולחן הניתוחים.

הטיפול מאפשר להשמיד את תאי השומן העקשניים, שאינם מגיבים לדיאטות או לפעילות גופנית.

לרוב מדובר על תאי שומן המתמקמים באזור הזרועות, הירכיים, הישבן, הסנטר או הבטן. באמצעות שימוש בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת, תוכלו להנות ממראה מושלם, ללא שום כאב או תופעות לוואי מיוחדות.

אנו בקליניקת אורכידאה נשמח לספק לכם טיפול המסת שומן בקור בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנו מתמחים בטיפולי אסתטיקה רפואית ומקפידים להשתמש בטכנולוגיה המשוכללת ביותר ובטכניקות היעילות והמתקדמות ביותר בתחום. נשמח להזמין אתכם להגיע לפגישת ייעוץ, על מנת להתאים את תוכנית הטיפול האידיאלית ביותר לצרכים שלכם. 

איך בדיוק מתבצע הליך של המסת השומן בקור?

מה כדאי לדעת לגבי הליך המסת שומן בקור?

לעומת תהליך של שאיבת שומן, המצריך הרדמה מלאה וטיפול פולשני, תהליך המסת שומן אינו פולשני ואינו כואב.

במהלך הטיפול נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות לקרר את אזור הטיפול לטמפרטורה קיצונית, שגורמת להשמדת תאי השומן.

תאי השומן מתפרקים ומסולקים מהגוף באמצעות מערכות הגוף הטבעיות, לכן התהליך לוקח זמן ולא ניתן לצפות לתוצאות מיידיות.

חשוב לציין כי הטיפול מאושר לשימוש על ידי ה- FDA והוא נחשב ליעיל במיוחד, עבור כל מי שמעוניין להיפטר אחת ולתמיד ממצבור השומן שלו, שכלל אינו מגיב לשיטות הקונבנציונאלית.

כמו כן, השיטה אידיאלית למי שמעוניין ליהנות מגוף חטוב ואסתטי, אך חושש מניתוח שאיבת שומן, המצריך החלמה ארוכה ועלול לגרום לכאבים מהותיים. הקפאת שומן ידועה בשם קריוליפוליזה והיא מתבצעת בטמפרטורה של 11- מעלות צלזיוס. 

הליך המסת שומן בקור – פרטים טכניים

למעשה מדובר על הליך פשוט, המתבסס על העובדה כי תאי שומן רגישים יותר לטמפרטורה קרה, לעומת רקמות העור. לכן הטיפול משפיע רק על תאי השומן, ללא שום חשש לפגיעה בעור העוטף אותו.

הטיפול עצמו אינו מכאיב ואינו מצריך הרדמה והוא נחשב לאחד התהליכים המתקדמים והיעילים ביותר בתחום הצרת ההיקפים.

הטיפול מתבצע באמצעות שימוש בטכנולוגיית קולטק המתקדמת, המאפשרת לקרר את אזור הטיפול לטמפרטורה המתאימה.

במהלך הטיפול ניתן ליהנות מאפקט הלוואי המשמח של מיצוק העור. באמצעות הטיפול ניתן להפחית עד 7 ס"מ מאזור הטיפול, אין צורך בהכנה מיוחדת וניתן לחזור לשגרת החיים מיד בסיום הטיפול.

לרוב יש צורך בסדרת טיפולים, הכוללת בין 1 – 3 טיפולים, כאשר כל טיפול אורך כ- 45 דקות ויש לחכות כחודש בין טיפול לטיפול. התוצאות הראשוניות נראות לאחר כחודש אך התוצאה הסופית תופיע כחודש לאחר הטיפול האחרון.

אנו בקליניקת אורכידאה נשמח לספק לכם טיפולי המסת שומן בקור, תוך הקפדה על יחס אישי ושירות מקצועי ואדיב. למידע נוסף, צרו קשר.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז