לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

מזוטרפיה ללא מחטים

טיפולי פנים מזוטרפיה

טיפולי מזוטרפיה ללא מחטים

הדרך אל עור פנים חלק, קורן וללא קמטים לא חייבת בהכרח לעבור דרך הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית. מזותרפיה ללא מחטים, המילה האחרונה בקשת הרחבה של טיפולי עור הפנים והיופי מזמין אותך לחוויה אחרת: אינטנסיבית פחות, ללא התערבות כירורגית והרבה יותר ידידותית לגוף ולנפש. והתוצאה? אינה משתמעת לשתי פנים.

מזותרפיה ללא מחטים הוא טיפול אנטי אייג'ינג יעיל ביותר שמטרתו העלמת קמטים, מיצוק העור, הגמשת העור, הצערת העור וקבלת מראה עור חלק וצעיר.

טיפולי מזותרפיה ללא מחטים פופולאריים בעיקר לטיפולי פנים וצוואר אך הוא יעיל ביותר גם לאזורי גוף אחרים.

על ידי הזרמת זרם חשמלי חלש דרך העור, הזרם מעביר את חומרי המזוטרפיה מעביר דרך קרום העור.

על ידי זה החומרים מגיעים עד להיפודרמיס  ושם חומרי המזוטרפיה יכולים לפעול ישירות על התאים, לייצר מחדש לחות בעור, לטפל בגוון העור, לגרום לשיפור המטבוליזם, ייצור קולגן ולשיפור אספקת הדם לעור.

מזותרפיה – טיפולי פנים ללא מחטים.

תוצאות הטיפול מזוטרפיה ללא מחטים :

  • החדרת חומרים פעילים לשכבת היפודרמיס (שכבה העמוקה של העור)
  • מחליק קמטים
  • מעניק לעור מראה מוצק

מכון יופי אורכידאה מציע מגוון רחב של טיפולי פנים בגוף בהתאמה אישית לפי דרישה, בין אם את מעוניינת בטיפול לחיטוב הגוף, טיפולי צלוליט, מיצוק עור הפנים, פילינג, ניקוז לימפטי, המסת שומן ועוד שלל רחב של טיפולים אצלנו תמצאי הכל. נותר לך רק לבחור את הטיפול… ואנחנו נעשה את כל השאר.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז