לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן ושיפור המראה האישי שלנו

המסת שומן בקור הוא טיפול מעניין שזוכה לתשומת לב בשנים האחרונות. זה כולל שימוש בטמפרטורות קרות כדי להפחית את כמות השומן בגופו של אדם. למרות שזה אולי נשמע כמו תרופת פלא, יש כמה שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שמנסים שיטה זו לירידה במשקל. החשוב ביותר הוא לבחור מכון לאסתטיקה רפואית אשר משתמש במכשור החדיש ביותר ועם אנשי מקצוע מנוסים בתחום, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולשמור על הבריאות

המסת שומן בקור – מה זה?

הידעת? שומן מפחד מקור! הישר מהמעבדות בארה"ב – תגלית חדשה לנצח את השומן בהליך טבעי ולא פולשני

צלוליט ומצבורי שומן משווים לעור מראה גבשושי באזורים שונים בגופנו. הם הפכו לתופעה שכיחה המטרידה אנשים רבים .כולם מוכנים לעשות כל מאמץ כדי להעלים אותו.

כדי לפתור את הבעיה פותחו שיטות רפואיות וטכנולוגיות שונות. ביניהם טיפולים ניתוחיים פולשניים וטיפולים שאינם פולשניים. כאשר מדברים על הסרת עודפי שומן בטיפול אחד, עד היום השיטה הנפוצה והיחידה היתה ניתוח המכונה "שאיבת שומן" .

הניתוח כולל זמן החלמה ותופעות לוואי רבות. אך לא עוד!

מדענים במעבדות מחקר בארה"ב גילו שיטה חדשה לנצח את השומן .השיטה המבוססת על טכנולוגית CRYOLIPOLYSIS (קריוליפוליזיס).

המסת שומן ושיפור המראה של גברים

טיפולי המסת שומן יכולים להתאים מאוד ולהיות כדאיים מאוד לגברים רבים. גברים אשר רוצים לרדת באופן משמעותי במשקל אך מתקשים בכך יכולים לקבל עזרה מצוות של מרפאה קוסמטית מומחית בירידה במשקל.

המשימה של ירדה במשקל היא אחת המשימות הקשות ביותר שיש ואם אנחנו מתקשים להתמודד איתה אנחנו לא צריכים פשוט לוותר!

המסת שומן ושיפור המראה של נשים

טיפולי המסת שומן יכולים לסייע גם לנשים רבות לרדת במשקל ולשפר את המראה האישי שלהן והטיפולים הללו יכולים להתאים לנשים שרוצות לחטב את הגוף שלהן ולהפוך את המראה שלהן לאיכותי יותר ורזה.

הטיפולים עצמם נערכים באופן אישי והם מותאמים אישית לכל מטופל ולכל מטופלת. היתרון המרכזי של טיפולים אלו הוא שהם יכולים לאפשר לנשים רבות להרגיש יפות ומשוחררות יותר.

כאשר אישה בטוחה יותר במראה החיצוני שלה אז היא מקרינה יותר ביטחון והיא יכולה להרגיש הרבה יותר מושכת מבחינה חיצונית.

חשוב להשקיע במראה האישי שלנו ולא להזניח אותו. גם אם קשה לנו לרזות במשקל מומחים יוכלו לסייע לנו במאבק כך שנראה בדיוק כמו שאנחנו רוצות ורוצים.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו 1-700-559-906 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

המסת שומן ושיפור המראה האישי שלנו

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז